استراتژی شماره یک پولسازی در اینستاگرام

54 لایک ارسال دیدگاه

این روزها سایت های عکس آرشیوی بسیار زیادی هستند.

مقاله ای از Neil Patel

اگر شما یک وبلاگ یا هر نوع وبسایت دیگری را راه اندازی کرده اید، این احتمال وجود دارد که در مقطعی از زمان از تصاویر آرشیوی استفاده کرده باشید.

اما این استراتژی به مهارت های عکاسی شما بستگی دارد. اگر یک آماتور هستید، پس انتظار نداشته باشید که هر ماه هزاران دلار درآمد کسب کنید. من یک عکاس حرفه ای نیستم.

نزدیک ترین احتمال این است که من از ابزارهای موجود در وبلاگم استفاده می کنم تا از جذابیت بصری آنها اطمینان پیدا کنم. با این وجود، من چشم را برای عکس های عالی ای پرورش داده ام که کسب و کارها آماده صرف هزینه برای آنها هستند.

4نکته عکاسی برای یک اجرای ملایم در اینستاگرام

این بحث به هیچ وجه آموزش عکاسی نیست. اما شما عکس های تان را به برندها می فروشید، بنابراین باید شرایط آنها را درک کنید. در اینجا چند نکته درمورد عکاسی را از دید یک بازاریاب آورده ایم.

  1. ارزش اعتبار برندها – می توانید عکس های مطرح شده را برای یادگاری نگه دارید. در اینستاگرام، عکس های دنیای واقعی مورد پسند قرار می گیرند. مدیران هنری، تاجران و ناشران عکس هایی را دوست دارند که در محیط های اجتماعی ثبت شده اند.

درواقع، بازارهایی مانند Snapwire براساس عکس هایی که توسط گوشی های همراه ثبت شده است رونق می گیرند. در یک مثال خاص، یک شرکت دارویی کانادایی (به مدت 5سال به صورت انحصاری) برای یک عکس (از 52مورد ارسال شده) توسط افرادی که در مسابقه شرکت کرده اند بیش از 6هزار دلار پرداخت کرد.

Screen Shot 2017 06 24 at 5.49.07 PM
  • قالب مربع – مطمئناً اینستاگرام کار خود را با قالب مربع آغاز کرد و مردم ازنظر روانشناختی به آن عادت کرده اند، اما توصیه می کنم که عکس ها را در قالب پورتره / منظره بگیرید. عکس های مربعی معمولاً به عنوان کار حرفه ای یک عکاس شناخته نمی شوند.

ممکن است با یک تصویرعمودی تصویر کوچکی به دست بیاورید. اما آنها دارای جزئیات بیشتری هستند و فضای باز هنری بیشتری به شما می دهند. همچنین می توانید قالب افقی را انتخاب کنید. درحال حاضر اینستاگرام عکس ها و فیلم هایی با نسبت ابعاد 1:1.91 و 5:4 را منتشر می کند.

  • مرزهای نفوذ سفید – یک هنرمند حرفه ای می داند که توجه بیننده خود را به کجا باید معطوف کند. این هنرمند نحوه استفاده از فضای خالی و دستیابی به نسبت مشخصی برای تصاویر را می شناسند. اگر از مرزهای رنگی سفید استفاده می کنید می توانید اینکه عکس شما چگونه در فید ظاهر شود را کنترل کنید (اما به یاد داشته باشید که الگوریتم اینستاگرام ریزعکس های شما را به صورت مربع هایی در مرکز نمایش می دهد).
  • تجربه با لایه های مسطح – لایه های مسطح راهی فوق العاده برای تبلیغ برندهای شخصی و نشان هنده حرفه ای بودن شما هستند. این عکس شامل سوژه های مختلفی است که در یک سطح صاف کنار یکدیگر قرار گرفته اند و به اصطلاح از زاویه دید یک پرنده گرفته می شوند.
Screen Shot 2017 06 24 at 6.08.18 PM

نحوه عکس گرفتن را با دقت انتخاب کنید (به شکلی که از نظر دیداری جذاب باشد): یک سوم بالا، یک سوم پایین، مرکز، یا به طور مساوی قرار بگیرد. روشنایی، پالت رنگ و زاویه عکسبرداری شما نیز نقش اساسی ایفا می کنند. به خاطر داشته باشدی که این موضوع درباره مجموعه ای از سوژه ها نیست بلکه درمورد ساختن یک روایت بسیار جذاب است. همچنین می توانید متنی را به محتوای تان اضافه کنید.

نگاه کنید که rawolutionary_me چگونه با ظرافت دستور تهیه اسموتی سبز کیتا همراه با 3مورد کامپوزیت و یک متن کوچک را به اشتراک گذاشته است.

Screen Shot 2017 06 24 at 6.09.45 PM

به عنوان یک عکاس، لایه های مسطح راهی عالی برای نشان دادن خلاقیت شما به مشتریان آینده نگر هستند. این یک مهارت ترند کردن محصول است که به شما مزیتی بیشتر از دیگر عکاسان می دهد.

در اینجا نقشی را که اینستاگرام برای کمک به فروش عکس شما می کند را آورده ایم: در دیدار با مشتری هایم، بارها از من خواسته می شود که دنبال استراتژی بازاریابی باشند. بنابراین اجازه دهید توضیح دهم که اینستاگرام چگونه می تواند برای عکاسان مفید باشد.

می دانم که شما ممکن است پروفایل پورتفولیو حرفه ای در Behance (یا حتی Dribbble) داشته باشید. اما آخرین باری که آن را به روز کرده اید چه زمانی بود؟

اینستاگرام بسیار مرتبط تر و قدرتمندتر از پورتفولیو این وب سایت هاست. شما می توانید با استفاده از هشتگ های مربوطه، عکاسی خود را به صورت رایگان تبلیغ کنید. کاربران از محتوای تصویری تحریک می شوند و انتظار دارند که اعتبار اجتماعی برای عکس های شما ایجاد شود. به محض ارسال پست، فیدبک هایی مانند لایک، کامنت و اشتراک گذاری دریافت خواهید کرد.

شما به عنوان یک عکاس می توانید اینستاگرام را به عنوان مجله خود درنظر بگیرید.

پس از راه اندازی مجله تان، می توانید از پلتفورم استفاده کنید تا مستقیماً با مشتریان احتمالی تان ارتباط برقرار بکنید. همین الان، می توانید به هرکاربری در اینستاگرام پیام مستقیم (دایرکت DM) ارسال کنید.

این برای شما به چه معناست؟

Gary Vaynerchuk نشان می هد که چرا سال 2017 سال شبکه با اینستاگرام است، زیرا این پلتفورم درحال انفجار است و شما «دسترسی بی سابقه ای» به شخصیت های بانفوذ دارید. شما می توانید ارزش های کاری تان را از طریق DM به برندها معرفی کنید.

pasted image 0 168

مطالعه موردی: چگونه می توانیم روزانه 15هزار دلار از فروش عکس در اینستاگرام به دست آوریم؟

Daniel Arnold تقریباً یک عکاس بود که حدود 8 ساعت در نیویورک قدم می زد و با آیفون خود از شهر عکس می گرفت. او حتی نمی دانست که اجاره ماه آینده اش را چگونه پرداخت کند.

در تولد 34سالگی خود، به این فکر کرد که نسخه های 4*6 از عکس های آرشیو اینستاگرامش را بفروشد. بنابراین در نیمه شب پیامی به فالورهای خود فرستاد و از آنها خواست تا اسکرین شاتی از عکس انتخابی خود برای او بفرستند.

او انتظار کمی داشت که عکس هایش به ارزش درخواستی معادل 15000 دلار شامل یک بخش 1000دلاری برای معروف ترین عکس هایش برسد.

Screen Shot 2017 06 24 at 5.33.35 PM

اگرچه مورد Daniel ممکن است جالب توجه باشد اما نشان می دهد که کسب درآمد از اینستاگرام واقعی است.

چگونه در اینستاگرام از طریق عکس های تان به درآمد برسید:  Foap و 4 بازار دیگر

بیایید به روند فروش عکس های اینستاگرام تان بپردازیم.

من به وب سایتی به نام Foap رسیدم که خود را با عنوان «موج آینده عکاسی آرشیوی» خوانده بود.

image03 10

به جای پرداخت هزینه های سنگین برای عکس های عکاسان حرفه ای یا آن دسته از سایت های آرشیو عکس با کیفیت متوسط و یا حتی ضعیف، Foap یک جایگزین محبوب شناخته می شود.

در اینجا می گوییم که Foap چگونه کار می کند:

  1. ثبت نام کنید
  2. پروفایل تان را بسازید
  3. پورتفولیو از بهترین تصاویرتان که می خواهید آنها را بفروشید، ایجاد کنید
  4. شما برای هر عکسی که می فروشید، 5دلار به دست می آورید (می توانید همان عکس را به تعداد نامحدود بفروشید)

در اینجا یک مرور سریع از روند ثبت نام آورده ایم. روی «Sign Up» در صفحه Foap کلیک کنید.

image24 4

گزینه «Photographer» (عکاس) را انتخاب کنید که نشان می دهد شما می خواهید عکس ها را بفروشید.

image10 9

سپس، آن را از فروشگاه App دانلود کنید و یا از گوگل پِلِی دریافت کنید.

image20 8

بر روی «Install» (نصب) کلیک کنید

image25 3

شما برای شروع خوب هستید و می توانید فروش عکس های اینستاگرام خود را آغاز کنید.

یکی از مواردی که باید آن را بررسی کنید «مأموریت» است.

اینجاست که می توانید با برخی از برندهای بزرگ دنیا ارتباط برقرار کرده و سعی کنید عکس های تان را به آنها بفروشید.

در اینجا چند نمونه از مأموریت های رایج را آورده ایم که در Foap ارسال می شوند.

image19 10

شما اغلب با حجم انبوهی از رقابت مواجه می شوید اما این شانسی است تا بتوانید پول بیشتری به دست بیاورید.

در این حالت، اگر عکس شما انتخاب شود، 100 دلار به دست خواهید آورد. با این حال برخی مأموریت ها هم وجود دارند که می توانید از آنها 500 دلار درآمد کسب کنید. چیزی که من درباره Foap دوست دارم این است که برای درآمد زایی دیگر نیازی به عدد بزرگ فالورهای اینستاگرام ندارید.

حالا اجازه بدهید که خیلی سریع 4 بازار دیگر را نیز به شما نشان بدهم که می توانید عکس های تان را در آنجا بفروشید.

هیچکدام اینها به شما کمک نمی کنند تا به تنهایی درآمد قابل توجهی به دست بیاورید. بنابراین باید برای حضور در بازارهای مختلف دست به گزینش بزنید و ببینید که چه چیزی برای شما مفید است.

  1. 500px – این انجمن عکاسان با 80میلیون عکس می باشد که پلتفورمی عالی برای جلب توجه و گرفتن مجوز برای عکس های شماست.

شما می توانید یک پروفایل تنظیم کنید، اطلاعات مخاطب خود را وارد کنید و بارگذاری عکس های تان را آغاز کنید. در اینجا نشان داده ایم که اکانت شما چگونه به نظر می رسد (معیارهایی مانند اثرگذاری، بازدید عکس و فالورها را دریافت می کنید).

Screen Shot 2017 06 24 at 7.01.21 PM

500px برای یک عکس به اندازه 20.000دلار دیده شده است.

در اینجا چند استراتژی وجود دارد که به شما برای فروش بیشتر در بازار کمک می کند:

  1. برای هر عکس 4 تا 5 کلمه کلیدی استفاده کنید – این به شما کمک می کند تا توسط خریداران پیدا شوید.
  2. مواردی را جستجو و پیدا کنید که هیچ شخص دیگری بر روی آن کلیک نکرده است.
  3. عکس های اختصاصی خود را در 500px به اشتراک بگذارید تا بتوانید درمورد قیمت های بالاتر مذاکره داشته باشید.
  4. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات مخاطب خود را اضافه کرده اید

بازار می تواند به عنوان یک جریان درآمد منفعل ارائه خدمات کند. مدیر عامل آنها اطلاعاتی را درباره اینکه چگونه در عرض 2ماه توانسته است 1.600 دلار به دست آورد اطلاعاتی را به اشتراک گذاشته است.

  • بیست 20. بیست 20 بازار دیگری برای فروش عکس های اینستاگرم شماست. در وبسایت آنها عضو شوید و یا اپلیکیشن آیفون آنها را دانلود کنید. هر عکسی که می گیرید برای فروش است اما شما کلیه حقوق عکس های تان را حفظ می کنید و می توانید آنها را چندین بار به فروش برسانید.
Screen Shot 2017 06 24 at 7.18.11 PM

سه راه برای درآمد زایی در بازار وجود دارد:

  1. 2دلار برای هر عکس دارای مجوز
  2. چالش های عکس (که مزایای بسیاری دارد اما رقابت بالاتری نیز دیده می شود)
  3. آغاز کردن کار با برندها
  • Snapwire. این بازار درباره مجوزهای معتبر عکس سفارشی است.  اما آنها برخلاف 500px شما را ترغیب می کنند تا درحد امکان عکس هایی با کیفیت بالاتر آپلود کنید. اینجا هم برای اینکه به راحتی توسط برندها پیدا شوید باید از کلمات کلیدی مرتبط با عکس های تان استفاده کنید.

در ابتدای کار، از شما انتظار می رود که عکس های تان را تا حد ممکن برای چالش های بیشتری ارسال کنید.

وقتی به طور مرتب عکس های تان را بارگذاری می کنید، امتیاز به شما تعلق می گیرد. با این کار، سطح خود را بالا می برید و فرصت تان را برای کسب درآمد بیشتر افزایش می دهید.

مطلب جالب در Snapwire بخش «به تازگی خریداری شده» در این وبسایت است که می تواند به درک شما از نیازهای خریدار کمک کند و الهام بخش عکاسی های آینده تان باشد.

Screen Shot 2017 06 24 at 7.31.43 PM
  • Lobster.Media – شما می توانید به صورت رایگان به این پلتفورم بپیوندید و با استفاده از #ilobsterit برای مجوز عکس های اینستاگرام تان ثبت نام کنید. همچنین می توانید گزینه فروش عکس های خصوصی تان را انتخاب نکنید.

برای هر فروش، 75% قیمت ذکر شده را نگه دارید.

بازار Lobster با 30میلیارد ویدئو و عکس که از پلتفورم های مختلف رسانه های اجتماعی (شامل YouTube، Flickr، Facebook، Vimeo و Google Photos) تهیه شده، بازارای بسیار بزرگ است.

مجموعه های مختلفی (تم های محتوا) وجود دارد که می توانید از طریق آنها عکس های خود را ایجاد و آنها را بفروشید.

Screen Shot 2017 06 24 at 7.56.15 PM

نکته اصلی فروش در Lobster درخواست قیمت واقعی (ارائه کمترین هزینه)، ارائه زیبایی از کارتان و بازاریابی آن در رسانه های اجتماعی است. این شرکت اخیراٌ 1.300.000دلار در مقیاس بازار UGC خود به دست آورده است. بنابراین من درانتظار فرصت های جدیدی در این پلتفورم هستم.

نکته: لطفاً در تمام بازارها، عکس های با بالاترین وضوح خود را ثبت کنید.

تکنیک شماره 2 پولسازی در اینستاگرام

از پیش می گویم که این روش رایج ترین تکنیک کسب درآمد در اینستاگرام است.

البته این روش برای افرادی که چندصد فالور دارند قابل استفاده نیست. نکته مهم این است که افرادی با بیش از 7میلیون فالور برای هر پست 150.000 دلار دریافت می کنند.

حالا چند روش برای درآمدزایی از پست های ساپورت شده اینستاگرام را می آوریم.

  1. روش اصیل (رویکرد مخاطب اول): شما برحسب علاقمندی های تان تصاویر خود را ارسال می کنید و آنها شخصیت شما را نشان می دهند. مطمئناً شما یک استراتژی بازاریابی برنامه ریزی شده را دنبال می کنید (همانطور که در بالا صبحتش را کردیم) اما شما همانی هستید که باید باشید. همانطور که تصاویرتان را به اشتراک می گذارید و اثر ارگاینک تان را می سازید، برندهای مرتبط نیز به سمت شما خواهند آمد.
  2. ایجاد یک شخصیت (رویکرد شغلی): می دانید که پست های تحت ساپورت اینستاگرام می توانند سودآور باشند. بنابراین شما هم به دنبال سودآورترین نیچ ها و استراتژی پست کردن که مورد استفاده برندهای هدف شماست را رعایت کنید.

به این ترتیب، شما محتوای باکیفیت ارسال می کنید، به صورت استراتژیک هشتگ های مرتبط با برندهای مخاطب تان را اتستفاده می کنید. نه اینکه این راه اشتباه یا نادرست باشد اما کسب درآمد در اینستاگرام یک کار هدفمند است. این یک تجارت خالص است اما باید از روند کار خود لذت ببرید. در غیر این صورت محتوای اینستاگرام شما واقعیت خود را از دست خواهد داد.

Anthony Carboni در گرگ میلیونر (Wolf Millionaire) رویکرد دوم را دنبال کرد. او اکنون صاحب بیش از 30 اکانت اینستاگرام با بیش از 18میلیون فالور واقعی است و 20.000 تا 25.000 دلار در ماه درآمد دارد.

شیطنت جالبی است نه؟

من در گذشته شخصاً با Anthony کار کرده ام – استراتژی های او به من کمک کرد تا فقط در 3 ماه بیش از 330.000 دلار در اینستاگرام درآمدزایی داشته باشم.

روش دوم شبیه به مدل درآمدزایی آنلاین از سایت تجاری معتبر است که بسیاری از بازاریابان اینترنتی طی 5سال گذشته یا بیشتر، از این روش استفاده کرده اند.

به عنوان مثال: افرادی که در هک معتبر بسیار عالی بودند، در محیط های بهداشت و سلامت، شخصیت تجاری Helen Sanders را ایجاد کردند.

آنها تماس می گیرند، پست میهمان می شوند، و محتوای شان را زیر نام او تبلیغ می کنند، به این ترتیب پشت نام او افراد زیاد، ایمیل ها و به روزرسانی های رسانه های اجتماعی قرار می گیرد. یک شخصیت کمک می کند تا فرآیندهای تجاری، راحت و مقیاس پذیر بشوند.

pasted image 0 99

 به خاطر داشته باشید که در هر دو روش فوق، محتوای شما باید معتبر، باکیفیت و باارزش داشته باشید.

شخصیت های اسپانسر را به سادگی و بدون باور به برندی که تبلیغ آن را می کنید، فالو نکنید. پست های اینچنینی بیش از حد، باعث می شود که مخاطبین شما از دست بروند و اعتماد به برند شما سلب شود.

نگاهی به Due.com تأسیس شده توسط John Rampton بیاندازید. او معتقد بود که شما باید کار را با 0.25-0.50 دلار برای هر لایک و 1.00 دلار برای هر کامنت شروع کنید. این عدد را با میانگین تعداد لایک و کامنت پست خود ضرب کنید و کار را پیش ببرید.

علاوه بر این، ابزار پلاگین و بازی توسط  ایجاد شده است. بیایید هزینه میلیون ها فالور مجله Foundr را محاسبه کنیم.

pasted image 0 132

این هم نتیجه:

pasted image 0 107

آنها برای هر پست ساپورت شده با بیش از 600 دلار کار انجام می دهند. این پول خوبی است. همچنین شما لیستی از 30 هشتگ آخری که آنها استفاده کرده اند را دریافت خواهید کرد.

در اینجا نحوه کسب درآمد از اینستاگرام با پست های ساپورت شده را می آوریم:

حالا بیایید نکات ضروری برای کسب درآمد از این پلتفورم را مرور کنیم.

همانطور که پیش از این گفته شد شما به حدود 5000 فالور و نرخ مشارکت بالا نیاز دارید.

حالا که این معیارها را به دست آوردید، می توانید در ادامه یک نسخه ساده از نحوه درآمدزایی را ببینید:

  1. یک پست ساپورت شده ایجاد می کنید (ممکن است یک عکس یا ویدئو باشد)
  2. هشتگ یک برند، منشن یا لینکی برای تبلیغ یک برند را اضافه می کنید
  3. آن را با مخاطبین تان به اشتراک بگذارید
  4. حقوق دریافت می کنید

اجازه بدهید مثالی بزنم تا ایده بهتری برای پست های ساپورتی دریافت کنید.

چند سال پیش، «جنگ ستارگان : نیرو برمی خیزد» اکران شد.

image15 5

Lucasfilm و HP برای جلب توجه از پست های ساپورت شده به عنوان یک استراتژی تبلیغاتی یکپارچه استفاده کردند.

آنها به طور ویژه تر، از Rudy Mancuso نوازنده خواستند که نسخه شخصی خود را از موسیقی تم جنگ ستارگان درست کند.

image07 11

اینجا او به همراه سگ خود بسیار شبیه Chewbacca شده است.

همانطور که می بینید، این پست بیش از 66.000 لایک دریافته کرده است!

Rudy  به اندازه Kanye یا Taylor Swift مشهور نیست اما او عدد بزرگی از فالورها را به دست آورد.

image22 7

او توانست بر روی این کار سرمایه گذاری کند تا مبلغ خوبی دریافت کند.

زمان پاک کردن کمپین پست های اسپانسری رسیده است

از آنجا که قصد دارید تا با برندهای مختلف همکاری کنید و به آنها در انجام کمپین های بازاریابی شان کمک کنید، باید که سازماندهی شوید. پیشنهاد می کنم برای همه برندهایی که با آنها کار می کنید یک پکیج اختصاصی درست کنید.

پیش از شروع یک کمپین، سعی کنید بودجه بازاریابی برند، نیازهای آنها و مشکلاتی که با آن روبه رو خواهید شد را بیابید. این کار می تواند برای مذاکره بر روی قیمت مفید باشد. همچنین باید برای ارزیابی موفقیت کمپین تان، معیارهای روشنی ایجاد کنید.

در اینجا چند راه برای سنجش عملکرد کمپین شما و ارزشی که برای برندها ایجاد می کنید آورده ایم.

  • افزایش فالوئینگ های اینستاگرام شان – بسیاری از برندها اگر هیچ چیزی نخواهند، حداقل خواستار بالا بردن تعداد مخاطبین اینستاگرام شان هستند. اگر مخاطبین تان به شما اعتماد داشته باشند، بسیاری از آنها برای برندهای پیشنهادی تان، دکمه فالو را فشار می دهند.
  • ترافیک وبسایت – اینستاگرام لینک ها را تنها در بیو قرار می دهد اما یک برند با استفاده از پارامترهای UTM و Google Analytics می تواند می تواند افزایش ترافیک از طریق اکانت اینستاگرام شما را تشخیص دهد.
  • فروش محصول می توانم بگویم که این معیاری است که تمامی مشاغل قصد دارند به آن دست بیابند. اگر بیان شما برای خرید محصولات، اثر زیادی در جذب اکثر مخاطبین تان داشته باشید، برندهای تجاری دسته دسته به سمت شما خواهند آمد.

چند تجربه خشک و خالی را در وبسایت تان امتحان کنید. سپس هنگامی که ایده کاری تان را به دست آوردید درمورد قیمت با برند به توافق برسید و بیش از پیش در جهت عملی کردن وعده های تان تلاش کنید.

اگر مخاطبین خود را به خوبی درک می کنید و آنها نیز به تأییدیه های شما پاسخ می دهند، آنگاه می توانید به جای آنکه برای هر پست یک هزینه ثابت تعیین کنید، برای خود قیمت های ارزش محور قرار دهید.

خب، حالا وقت آن رسیده است که فهرست خود را ارسال کنید و بگذارید که برندها به عنوان اینفلوئنسری در Fashion PR Girl عضو و به شما نزدیک شوند.

pasted image 0 128

در ابتدا، ممکن است لازم باشد که مرتباً با درخواست پست های اسپانسری به برندها مراجعه کنید.

6بازار بازاریابی اینفلوئنسر برای درآمدزایی در اینستاگرام

همچنین می توانید فرصت های موجود در بازار را نیز کشف کنید. بگذارید شما را با 6 پلتفورم آشنا کنم.

  1. Tribe – به عنوان یک برنامه iOS/Android و به عنوان پلی بین مراکز استعداد و اینفلوئنسرها عمل می کند. می توانید برندهای پیشرو را بررسی، خلاقیت تان را کنترل، و برندی که برای پست شما هزینه می پردازد را تگ کنید.
pasted image 0 154

در اینجا یک کارت نرخ تقریبی Tribe آورده ایم که آن را از طریق سرچ پیدا کرده ای – این بستگی به تعداد فالورهای اکانت شما دارد.

pasted image 0 153
  • Infuicity– این یک پلتفورم بازاریابی اینفلوئنسر بزرگ همراه با بانک اطلاعاتی بیش از 3میلیون اینفلوئنسر است. شما باید یک فرم مختصر را با مشخصات شخصی و مخاطبان مورد نظر خود پر کنید.
pasted image 0 144

پس از ادعای پروفایل، کنسولی (میز کنترل) دریافت خواهید کرد تا از طریق تبلیغات، همکاری در کمپین ها و ارسال محتوای تان برای بررسی، فرصت های تولید محتوا به دست بیاورند.

pasted image 0 129
  • Hyprbrands – آنها مدعی هستند که بزرگترین ابزار کشف و راهنمایی در جهان هستند. USP آنها ابزارهای آنالیز اجتماعی در زمان واقعی است. برندها میزان اثرگذاری درمورد جمعیت شناسی مخاطبین، تخمین میزان بازدید و سایر موارد را در همه پست های اینفلوئنسر می سنجند.
pasted image 0 112

همانطور که می دانید HYPR بر روی برند متمرکز است اما شما می توانید با پر کردن فرم زیر به عنوان یک اینفلوئنسر در پلتفورم آنها ثبت نام کنید.

  • Revfluence – این پلتفورم بازاریابی اینفلوئنسر دیگری در اینستاگرام و یوتیوب است که نیچ های مختلفی از زیبایی تا ورزش را شامل می شود. شما می توانید پروپزال تان را برای کمپین های برندها ارسال کنید و حتی مطابق عکس زیر توسط این پلتفورم به برندها توصیه شوید.

Scentbird برای دنبال کردن بازاریابی اینفلوئنسر به طور چشمگیری از  Revinfuenceاستفاده کرد و بسیار هم از آن صحبت می کند. برندها با داشبوردی ارائه می شوند که معیارهای مهم شامل ROIهای به ست آمده شان را برای کمپین تان نشان می دهد.

  • Famebit – این یک پلتفورم بازاریابی اینفلوئنسر متعلق به گوگل است و بیشتر شامل ایجاد فرصت های یوتیوب پولی است. باتوجه به تغییرات اخیر در نحوه مدیریت APIهای شخص سوم در اینستاگرام، نمی توانید با Famebit به اکانت اینستاگرام خود وصل شوید.

اما شما در پروپزال تان می توانید هزینه اضافه ای را برای اینستاگرام درنظر بگیرید.

  • Hypetap – این یک پلتفورم بازاریابی اینفلوئنسر است که در هر تراکنش 10% هزینه دارد.

آنها افرادی را می پذیرند که محتوای باکیفیتی تولید می کنند و در رسانه های اجتماعی هم فالورهای خوبی دارند.

pasted image 0 152

پلتفورم پرسود برای افراد بلندپرواز: Tapinfluence

در Tapinfluence متوسط جبران هزینه ماهانه برای یک اینفلوئنسر 763.50 دلار است.

آنها از نظر رویکرد در مقایسه با دیگر پلتفورم های بازاریابی اینفلوئنسر متفاوت هستند زیرا لازم نیست اینفلوئنسرها برای فرصت های پست اسپانسری با برندها ثبت نام کنند. درعوض برندها علاقمند به همکاری با شما هستند و شما هم چنین علاقمندی ای دارید.

Morgan یک وبلاپ نویس سبک زندگی و مسافرتی است که این پلتفورم را دوست دارد زیرا که بسیاری از فرصت های پست اسپانسری را برای او تسهیل می کند.

pasted image 0 162

چگونه می توان توافق نامه بازاریابی اینفلوئنسر درست کرد؟

گفتگوها و اصطلاحات تخصصی حقوقی جذاب نیستند. اما به من اعتماد کنید، توافق نامه ها برای انجام موثر معاملات تجاری مهم هستند. در دوران کاری ام به عنوان کارآفرین، شاهد موارد حقوقی بسیاری بوده ام.

بنابراین توصیه می کنم که انتظارات را مستقیم تنظیم کرده و از همکاری متقابل با برندها اطمینان حاصل کنید. من برای شروع کار به شما کمک خواهم کرد.

نکته: تمام جزئیات توافق نامه در اینجا برای اهداف مرجع می باشد. به آنها به عنوان نقطه شروع نگاه کنید. من وکیل نیستم لطفاً اگر به مشاوره حقوقی نیاز دارید با یک متخصص مشورت کنید.

اگر از یک پلتفورم بازاریابی اینفلوئنسر شخص سوم استفاده نمی کنید، در این صورت توافق نامه شما باید شامل این جزئیات کمپین بشود.

  • برنامه زمانبندی ارسال پست ها و طول کلی کمپین
  • مشخصات محتوا (مشخصات تصاویر / کنترل خلاق)
  • جزئیات درمورد چگونگی پرداخت ها
  • ماده افشاگری (FTC یک PDF کامل درمورد افشای تبلیغات دیجیتالی منتشر کرده است)
  • چه کسی حقوق بهره برداری را محفوظ نگه خواهد داشت
  • سایر الزامات خاص محلی

بدانید که به کجا وارد شده اید

آیا قرارداد شما یک بند انحصاری /  غیررقابتی دارد؟ دستورالعمل های ارسال شده توسط برند را به دقت بررسی کنید. مشکلی برای انعقاد قرارداد انحصاری وجود ندارد اما برای مذاکره درباره قیمت های بالاتر می توانید این بند را اعمال کنید.

نکته تخصصی: اگر در وب حضور برجسته ای دارید می توانید پکیجی از پست وبلاگ، توییتر و فیسبوک را به همراه پست های اینستاگرام بسته بندی کنید تا بسته نرم افزاری با ارزش بالا ایجاد کنید. Anna Dille Cobb یک سایت مد و دستورالعمل را راه اندازی کرده و 250 تا 400 دلار برای چنین بسته ای دریافت می کند. شما می توانید با استفاده از Fohrcard بسته نرم افزاری خود را ایجاد کنید.

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *