تکنیک شماره 3 پولسازی در اینستاگرام – بازاریابی افیلیت (همکاری در فروش) از طریق شات اوت (تشکر) اینستاگرام

65 لایک ارسال دیدگاه

حالا بیایید به این طیف که شما برای تبلیغ یک محصول افیلیت، به اینفلوئنسرها هزینه ای پرداخت می کنید نگاهی بیاندازیم. که شامل استفاده از شات اوت های اینستاگرام است و به عنوان «اسکرین شاتی از دیگر صفحه اکانت کاربر آپلود شده در اکانت شما تعریف می شود که ساپورت و پشتیبانی و در معرض دید کاربر دیگر قرار گرفتن را نشان می دهد.  شات اوت ها می توانند فالورهای کاربر را افزایش داده و برای کسب و کارها و وبسایت های کوچک، تبلیغات ارائه می دهد».

در اینجا نحوه استفاده از این تکنیک آورده شده است.

نخست، شما نیاز به یک محصول افیلیت برای تبلیغ دارید. اگر قصد دارید محصولی از یک برند خاص که دوست می دارید را تبلیغ کنید، پس به پیش بروید. در غیر این صورت، در ادامه چند شبکه افیلیت و انواع محصولاتی که ارائه می دهند را آورده ایم.

  1. Clickbank– این پلتفورمی است برای اکثر بلاگرهایی که برای نخستین بار به دنبال کسب درآمد از ترافیک شان هستند. این شبکه دارای بانکی از محصولات باکیفیت بالا در دسته بندی هایی است که می توانید به عنوان یک شرکت افیلیت، آن را تبلیغ کنید. نمره gravity دریافت خواهید کرد که نشان می دهد در 12 هفته گذشته چه میزان محصول را برای دیگر شرکت های افیلیت به فروش رسانده اید. به شما توصیه می کنم که کار خود را با محصولاتی که فروش خوبی دارند آغاز کنید.
http://www.clickbank.com
http://www.clickbank.com/
  • ShareASale – یکی دیگر از شبکه های بازاریابی افیلیت محبوب با محصولاتی در 40دسته مختلف. ثبت نام یک فرآیند ساده 5 مرحله ای است. ShareASale توصیه می کند برای پیگیری تبلیغات محصول تان در رسانه های اجتماعی، لینک های پلاک مجوز شماره گذاری (لینک های مشتری) درست کنید.
/https://www.shareasale.com/info
  • OfferVault – از نظر تکنولوژیکی، این یک شبکه افیلیت نیست. آنها یک جمع کننده (ابزار مرجع) به منظور یافتن محصولاتی برای تبلیغ هستند. بنابراین اگر پیشنهادی را دوست دارید، باید به عنوان شبکه افیلیت که مستقیماً آن پیشنهاد را فهرست می کند ثبت نام کنید. همچنین سوالات شما درباره یک پیشنهاد نیز باید به صورت مستقیم با شبکه روشن شود.
https://www.offervault.com/
  • Peerfly – برای هر عملی براساس شبکه افیلیت همراه با سیستم مشتری سازی هزینه ای دارد. شما برای تبلیغ محصولات در شبکه از طریق اینستاگرام، باید یک دامنه ردیابی مشتری را تنظیم کنید و نیاز دارید که پیش از پخش تبلیغات تان، کمپین خود را از طریق مدیر افیلیت راه اندازی کنید.
https://peerfly.com/
  • MaxBounty – CPA دیگری که ادعای ارائه بهترین نرخ ها در صنعت را دارد. آنها بیش از 1500 کمپین در حوزه های مختلف از جمله آموزش، آشنایی با بهداشت و سلامت، بازی ها، امور مالی و موارد مشابه را دارند. اگر 3 ماه پس از ثبت نام، بتوانید به طور مداوم 1000 دلار به دست بیاورید، آنها یک جایزه 1000 دلاری به شما می دهند.
https://maxbounty.com/
  • Teespring – درحالیکه فروش تی شرت تجارت سودآوری به نظر نمی رسد، اما افرادی مانند Benny Hsu هستند که در مدت 5 ماه 100.000 دلار سود از پلتفورم به دست می آورد.

Teespring توصیه می کند که هنگام تبلیغ محصولات Teespring در اینستاگرام از کمپین URL خود و هشتگ های مرتبط استفاده کنید.

https://teespring.com/

اگر این ایده جالب به نظر می رسد، می توانید توضیحات دقیق پست Wolf Millionaire درمورد ایجاد کسب و کار موفق تی شرت در اینستاگرام را بررسی کنید.

حالا، چگونه محصول مناسبی را برای تبلیغ در اکانت اینستاگرام خود انتخاب می کنید؟

Pat Flynn سود کلانی را از بازاریابی افیلیت به دست آورده است. اما اگر محصولاتی که او تبلیغ کرده است را بررسی کنید، دسته بندی های متفاوتی را نمی بینید. بیشتر درآمد او از طریق تبلیغ محصولات مرتبط با کارآفرینی و بازاریابی به دست آمده است و تمام این محصولات از کیفیت عالی برخوردار هستند که شرکت های بسیار عالی آنها را ساخته اند.

بنابراین ایده در اینستاگرام به قوت خویش باقی است. شما باید نیچ خود را پیدا کنید و به آن بچسبید. پس باید محصولاتی را پیدا کنید که برای دیگر افیلیت ها به خوبی کار کرده اند و بازدید بالایی از سوی مشتریان به دست آورده اند. اگر هیچگاه محصولی که تبلیغ می کنید را نخرید، بدانید که این کار شما یک روش اشتباه است.

با خرید شات اوت ها، اینفلوئنسرها را استخدام کنید

در اینجا می گوییم چه کاری باید انجام دهید تا یک محصول مناسب پیدا کنید.

به Shoutcart.com بروید.

image04 10

اینجا بازاری است که می توانید در آن اینفلوئنسر باکیفیتی که فالورهای زیادی دارند پیدا کنید و از آنها «شات اوت بخرید».

این روش موثری است تا در بازه زمانی کوتاه و بدون نیاز به برداشتن وزنه های سنگین، بتوانید راه موثری را طی کنید.

در اینجا نحوه کار را توضیح می دهیم.

در Shoutcart فهرست ویژگی های اینفلوئنسرهای اینستاگرام را که در نیچ درستی قرار گرفته اند با محصول شما تطابق دارند را مرور کنید.

چند مثال می آوریم.

http://shoutcart.com/

سپس به دنبال اینفلوئنسری که در محدوده کار شما و قیمت شماست را جستجو کنید.

شات اوت ها می توانند به ارزانی 5 دلار و به گرانی چندصد دلار باشند.

همچنین می توانید از ابزارهایی برای اصلاح جستجوی خود استفاده کنید.

به عنوان مثال، می توانید براساس دسته بندی جستجوی خود را انجام دهید.

https://shoutcart.com/

یا می توانید حداقل تعداد فالورهایی که می خواهید یک اینفلوئنسر داشته باشد یا حداقل نمره کیفیت آنها را تعیین کنید (که اعتبار لایک ها و فالورها را در یک اکانت مشخص می کنید).

https://shoutcart.com/

بگذارید با معرفی چند پلتفورم دیگر که می توانید شات اوت هایش را بخرید به شما کمک کنم.

4پلتفورم برای خرید شات اوت

  • Buy Sell Shoutouts – در زیر 4 مرحله خرید شات اوت از 5 دلار به بالاتر در این پلتفورم آورده شده است.
https://www.buysellshoutouts.com/
  • Plug Hype – یک پلتفورم بازاریابی اینفلوئنسر که برندها و اینفلوئنسرها را در نیچ شان به یکدیگر متصل می کند. شات اوت های موجود از 15 دلار آغاز می شوند.
https://www.plughype.com/
  • Jumpfame – این یک بازار رسانه های اجتماعی است که اینفلوئنسرهای در نیچه های مختلف برای ارائه شات اوت دارد (و برخی پیشنهاد می کنند که لینک شما را در بیو قرار بدهند).
https://www.jumpfame.com/
  • Grin.co – علاوه بر شات اوت های مختلف رسانه های اجتماعی، به شما خدمات هنری و طراحی نیز ارائه می دهند.

بررسی آمار کلیدی

خب اینجا معامله ای انجام می شود و شما نمی خواهید که از هر کسی شات اوت خریداری کنید.

مواردی به صورت خاص وجود دارد که باید به دنبال آنها باشید. مانند:

  • تعداد فالورها
  • تعداد لایک هایی که یک اکانت در هر پست دریافت می کند
  • بیو و توضیح اکانت

نکته اصلی در اینجاست که 50.000 فالور باید حداقل مشخص شده باشند و اینکه شما به دنبال مشارکت بالا هستید.

از همه اینها گذشته، اگر هیچکدام با اکانت اینستاگرام درگیر نباشند هیچ فایده ای برای شما ندارد.

پس از آنکه مورد مناسب خود را پیدا کردید، اینفلوئنسر را به سبد خرید خود اضافه، سفارش را ایجاد و برنامه را انجام و هزینه را پرداخت می کنید.

image17 9

به همین سادگی.

شما باید یک نفوذ ترافیک دریافت کنید.

و اگر کالای مناسبی را انتخاب کرده اید، آمار فروش خارق العاده ای را مشاهده خواهید کرد.

از آنجا می توانید این آزمایش را با ترکیبی از محصولات و اینفلوئنسرها تکرار کنید.

در اینجا نکاتی را درمورد ارسال محتوای عالی شات اوت آورده ایم:

زمانیکه قصد تبلیغ محصولی را دارید باید اطمینان حاصل کنید که این پست جذاب است و به نظر نمی رسد که تنها به قصد فروش تولید شده باشد. در اینجا نکاتی را باید ذکر کنیم.

  • یک CTA درج کنید– اگر از مردم بخواهید که لینک در بیو و اکانت اینستاگرام تان را فالو کنند، ممکن است هیچکدام از آنها را انجام ندهند.
  • از تصویر محصول استفاده نکنید – مردم به نتایج اهمیت می دهند. محصولی که تبلیغ می کنید را در عمل نشان دهید و اینکه این محصول چگونه می تواند بر روی زندگی مردم اثر مثبت بگذارد را ثابت کنید.
  • از هشتگ های مربوطه استفاده کنید – استفاده بیش از 30 هشتگ نشان می دهد که شما از دیده شدن و فروش ناامید هستید.
  • از لینک کوتاه استفاده کنید – اگر رشته های طولانی ویژگی ها را کنار لینک تان قرار بدهید، تجربه بسیار بدی برای کاربر ایجاد می کند. برای حفظ یک ظاهر تمیز و حرفه ای از bit.ly استفاده کنید.

نکته طلایی: به جای آنکه در شات اوت درخواست فروش مستقیم داشته باشید، می توانید با یک مگنت جذب مخاطب در صفحات فرود اختصاصی، آدرس های ایمیل را ضبط کنید. هنگامیکه روابط تان را با مشتری های تان برقرار کردید، درآمدی که می توانید به دست بیاورید چندبرابر پولی خواهد شد که تنها از طریق قرار دادن لینک افیلیت تان به دست می آوردید.

چگونه می توان در زمان تبلیغ محصولات، واکنش های مخالف را کنترل کرد؟

Snezana Markoski هنگام تبلیغ اسکراب قهوه به همراه دخترش در اکانت اینستاگرام خود مورد انتقاد شدید قرار گرفت. ما نمی خواهیم که در وضعیت مشابه قرار بگیریم.

انتقاد از اینفلوئنسرها اتفاق نادری نیست. زمانیکه شما به چنین دستاورد وسیعی می رسید، در برابر افرادی از فرهنگ ها و نگرش های مختلف نیز مسئولیت دارید. باید درک کنید که آنها حساسیت های متفاوتی دارند.

بنابراین حتی اگر یک پست بسیار کم جنجالی به نظر می رسد، شما دوبرابر به آن فکر کنید. بحث و جدال می تواند چهره برند شما را تخریب کند و شانس آینده شما برای کسب درآمد از اینستاگرام را مختل کند.

با این حال، اگر شما بهترین تلاش خود را برای متعادل کردن تبلیغ پست ها با کیفیت بالا، ارزش بیشتر پست ها انجام دهید، اما با تعداد کم فالورها تلافی می شود. آنگاه شما چگونه از اینستاگرام درآمدزایی خواهید داشت؟

در اینجا چند نکته برای رسیدگی به ایرادات آورده ایم:

  1. به ترول ها پاسخ ندهید: سکوت کردن بهتر است. یک بحث در رسانه های اجتماعی نه تنها می تواند چهره شما لکه دار کند که حتی ممکن است کسب و کار شما را نیز نابود کند.
pasted image 0 133
  • هنگام تبلیغ محصولات، رو راست و شفاف باشید – حتی اگر قوانین کشورتان به شما اجازه می دهد تا محصولی را با افشاگری درباره آن تبلیغ کنید، باز هم آن را منشن کنید. 69% اینفلوئنسرها گفته اند زمانیکه مخاطبین آنها برچسب «تحت حمایت مالی» یا «پرداخت شده» را می بینند درباره صحت محصول سوالی نمی پرسند.
pasted image 0 110
  • فقط محصولاتی که واقعاً دوست دارید را تبلیغ کنید – این قانون مستقیماً از کتاب راهنمای بازاریابی افیلیت  Pat Flynn برداشته شده است.

آیا باید شات اوت های اینفلوئنسر را بخرید یا از تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید؟

در اینجا دو تکنیک اما متکی به یک ایده اصلی وجود دارد. یعنی پرداختی برای بلافاصله در معرض دید قرار گرفتن و گرفتن محصول دربرابر حجم گسترده ای از مخاطبین از طریق پرداخت پول نقدی.

اما چیزی که من درباره شات اوت ها دوست دارم مخاطبین گسترده ای است که اساساً می توانید یک شبه به آنها دست پیدا بکنید.

اگرچه در این روش هزینه اولیه بیشتر از PPC است، بازپرداخت بسیار بیشتری خواهد داشت.

در ادامه منظورم را توضیح می دهم.

شما ممکن است برای یک شات اوت به یک اینفلوئنسر ساده اینستاگرام 30دلار پرداخت کنید.

احتمالاً تعداد محدودی کلیک بر روی تبلیغات PPC هزینه بیشتری برای شما به همراه خواهد داشت. این واقعیت دارد.

اما شما به طور بالقوه می توانید محصولی که تبلیغش می کنید را دربرابر نیم میلیون مشتری احتمالی و یا حتی بیشتر قرار بدهید.

بنابراین وقتی به چنین چیزی فکر می کنید، خرید شات اوت می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد.

تکنیک شماره 4پولسازی در اینستاگرام از فروشگاه آنلاین خود خرید کنید

از نظر سرمایه گذاری زمانی، این تکنیک به بیشترین زمان نیاز دارد.

با این حال، می توان بیشترین بازده را نیز برای شما داشته باشد.

در اینجا فرآیند اساسی که برای این تکنیک باید طی کنید را می آوریم.

  1. یک فروشگاه اینترنتی باز کنید (به عنوان مثال فروش لباس در Zazzle ، فروش محصولات در Shopify  یا در Etsy)
  2. در اینستاگرام اکانتی حول محور نیچ تان بسازید
  3. محصولات خود را در اکانت اینستاگرام تان به طور برجسته نشان بدهید
  4. کسب درآمد کنید

این چیزی است که من در اینترنت دوست دارم. اینترنت برای کسانیکه به اندازه کافی باهوش باشند و از منابع درست برای منافع شان استفاده کنند، فرصت بزرگی ایجاد کرده است.

به عنوان مثال، شرکت های به سرعت پاسخ دهنده مانند Zazzle وجود دارند که به شما اجازه می دهند که لباس ها، کلاه ها، کیف ها، استیکرها و دیگر موارد خودتان را بدون نیاز به سرمایه گذاری و هزینه بالا، طراحی کنید و به فروش برسانید.

image13 10

سپس می توانید از منابع رایگان دیگر مانند رسانه های اجتماعی برای تبلیغ محصولات خود و ایجاد یک ترغیب عالی برای خودتان استفاده کنید.

درواقع، طبق شنیده های من چندین نفر در یک ماه توانستند عددی 5 رقمی از این مدل کسب و کار به دست بیاورند.

یک مثال عالی:

می خواهم یک صفحه خاص در اینستاگرام به شما نشان بدهم که سود کلانی به دست می آورد.

نام آن Doug the Pug است.

Screen Shot 2017 07 03 at 10.40.34 AM

همانطور که از نام آن هم پیداست، این صفحه درباره زندگی یکی از بامزه ترین و دوست داشتنی ترین پوگی های اینترنت (سگ کوتاه قد چینی) به نام Doug است.

این صفحه زندگی Doug را نشان می دهد و از میان اتفاقات زندگی او، فالور جذب می کند.

Doug the Pug از ژوئن سال 2017، توانست 2.7میلیون فالور به دست آورد.

Doug کتاب خود با عنوان «Doug the Pug: King of Pop Culture» (پوگی داگ: سلطان فرهنگ پاپ) را دارد که با توجه به اینکه او نمی تواند بنویسد، اتفاق کاملاً چشمگیری بود.

image14 10

همچنین فروشگاه رسمی Doug the Pug نیز وجود دارد که پیراهن، کلاه، لیوان، عروسک های مخملی و دیگر اقلام می باشد.

image09 5

او حتی در سراسر کشور می گردد و هم جا حاضر می شود.

به عبارت دیگر، صاحب Doug یک برند بزرگ و قوی ایجاد کرده است.

حدس بزنید چه شده؟

همه این اتفاقات حول محور صفحه اینستاگرام شان رخ داده است.

شما با 2.7 میلیون فالور می توانید شرط ببندید که آنها ترافیک بسیار باکیفیتی را به فروشگاه منتقل می کنند و بابت آن مرتباً هزینه دستمزدی دریافت می کنند.

من شخصاً فکر می کنم که این صفحه، یک نمونه درخشان از چگونگی استفاده از اینستاگرام برای ساختن یک برند است.

همچنین فکر می کنم که Doug the Pug قطعاً الگویی خوب است برای اینکه برند شخصی تان را راه اندازی کنید و از فروشگاه آنلاین محصول خود را به فروش برسانید.

فقط از خلاقیت خود استفاده کنید و دید جالبی به دست بیاورید تا هیجان و اشتیاق مردم برای سرمایه گذاری بر روی برند شما را ایجاد کند.

شکی نیست که به سرمایه گذاری زمانی قابل توجهی نیاز دارید اما اگر بتوانید گروه مخاطبین بزرگ و وفاداری بسازید، می توانید از سرمایه گذاری خود به سود برسید.

بهترین قسمت همه این روش های مختلف، این است که می توانید بعداً از برند خود کسب درآمد کنید.

فروشگاه آنلاین خود را بدون این موارد راه اندازی نکنید:

یکی از جنبه های مهم معامله تجاری چیست؟

اعتماد

اگر ارتباط واقعی با مخاطبین خود برقرار نکنید، خواهید دید که ترغیب آنها به خرید از شما چالش برانگیز خواهد بود. در اینجا چند نکته برای ایجاد یک پیوند قوی آورده ایم.

  1. با کفش های مشتری تان راه بروید – شما به عنوان یک برند، قصد دارید مطالبی را پست کنید که به مخاطب شما برای ارتباط با شما کمک بکند. Airbnb برای به تصویر کشیدن گردشگری و دیدار با مردم جدید روش بسیار خوبی را در اینستاگرام شان انجام داده اند. همچنین موارد کمتر شناخته شده جالبی را با عکس های شان به نمایش می گذارند. این کار اکانت آنها را جالب و انسانی تر می کند.
pasted image 0 135

به عنوان یک فروشگاه آنلاین، می توانید محصولات خود را در پست های اینستاگرام به نمایش بگذارید.

برای مثال Madewell کار خارق العاده ای انجام می دهد.

آنها را به پشت صحنه کار خود بکشید – یک چهره انسانی بر روی برند خودتان بگذارید. بگذارید مردم شما و برندتان را بشناسند. خیلی بهتر است که به مردم نشان بدهید که چگونه کارتان را انجام می دهید. مردم برای محتوای صادقانه و معتبر ارزش قائل هستند. به همین دلیل این پشت صحنه عکس اینستاگرامی وایرال شده است.

از کاربران خود برای ایجاد محتوا استفاده کنید – هیچ تأییدیه ای بزرگتر از مخاطبین تان که از طرف شما محتوایی را درست می کنند وجود ندارد. Adobe مجموعه قدرتمندی از ابزارهای طراحی گرافیک دارد و فید اینستاگرام شان نشان می دهد که مشتریان آنها به خوبی از این ابزار استفاده می کنند. Adobe ایجاد محتوا توسط کاربران را به درستی انجام می دهد.

pasted image 0 114

یک داستان تصویری قانع کننده بگویید – یک برنامه ارسال مشخص داشته باشید و تم جذابی در زمینه محتوای تان ایجاد کنید. اگر این کار را ادامه دهید، مخاطب شما عاشق تان خواهد شد.

یک فروشگاه در اینستاگرام راه اندازی کنید – از آنجا که اینستاگرام موبایل است، سفر مشتری برای خرید کالای شما می تواند واقعاً پیچیده باشد. پس چرا فروشگاه خود را بر روی این پلتفورم راه اندازی نکرده و مخاطبین خود را به خریداران وفادار تبدیل نمی کنید؟

دو برنامه که می توانید برای تبدیل اینستاگرام به پلتفورم قابل خرید Soldsie و Yotpo هستند.

مطالعه موردی: کسب درآمد از اینستاگرام با راه اندازی یک شرکت پوشاک

یک شاگرد Wolf Millionaire اکانت خود را با رأی 54K فالور رشد داد و سپس کارش را با راه اندازی یک شرکت پوشاک ادامه داد.

آنها کار خود را با تبلیغ محصولات توسط برندهای دیگر در اکانت اینستاگرام شان شروع کردند و برای راه اندازی خط تولید لباس شان کار را با آزمایش پاسخ ها به 3 تی شرت سفارشی آغاز کردند. آنها برای افزایش مشارکت، ارائه هدیه را نیز در برنامه خود گنجاندند.

pasted image 0 109

درصورت داشتن محصول، چگونه می توانید در اینستاگرام کسب درآمد داشته باشید

اگر درحال حاضر فروشگاه شخصی خود را دارید و می خواهید کار خود را با حضور آنلاین برای درآمدزایی از اینستاگرام گسترش دهید، کارتان ساده تر خواهد بود. شما باید به مشتریان وفادارتان اعتماد داشته باشید تا به عنوان طرفداران برندتان به شما خدمت کنند. زیرا محتوای تولید شده توسط کاربر منجر به جلب اعتماد فوری می شود.

حتی می توانید در وبسایت تان یک گالری از کارهای تولید شده توسط کاربران ایجاد کنید که به عنوان یک تأییدیه اجتماعی قدرتمند بصری کار خواهد کرد. Yotpo گردونه عکس را در وبسایت خود قرار داده است.

همچنین می توانید محصولات دیجیتالی خود را در اینستاگرام بفروشید.

آیا نام Timothy Sykes را شنیده اید؟

او متخصص سهام ارزان (penny stocks) است و در آن سرمایه گذاری میلیونی انجام داده است.

او در ابتدا اینستاگرام را برای کسب و کار خود اتلاف وقت می دانست. اما سرانجام 500k دلار از این پلتفورم به دست آورد و توجه انتشارات رسانه ای بزرگ مانند Insider و Mirror.co.uk را برای پست های فوق العاده اینستاگرامی اش جلب کرد (مانند عکس زیر).

pasted image 0 179

من با فروش بسته های آموزشی ام (محصول موجود من) در زمینه درآمدزایی از اینستاگرام موفقیت بزرگی داشتم. در اینجا فرآیند کار را شرح می دهم.

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *