چگونگی گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام

23 لایک ارسال دیدگاه

استوری های اینستاگرام مدت زمانی که مردم در برنامه می گذرانند را تقریباً 10 دقیقه بیشتر افزایش می دهند. اما زمان بیشتر، به معنای توجه و تمرکز بیشتر بر روی برند شما نیست، اگر نتوانید این ترافیک را به سایت خود برگردانید، اتفاق معناداری نخواهد بود.

اگر بیش از 10.000 فالور دارید یا کاربری تأیید شده هستید، ابزار فوق العاده موثری در اختیار خواهید داشت: swipe up link (گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام). این لینک به شما امکان می دهد تا محتوای هیجان انگیز درمورد یک محصول جدید، خدمات یا رویدادها را پست کنید و کاربران را ترغیب کنید تا برای دیدن جزئیات لینک را بالا بکشند «swipe up for details».

اما باوجود همه اینها؛ قدرت، مسئولیت به همراه می آورد. در اینجا چگونگی گذاشتن لینک در استوری اینستاگرامتان و این که چگونه می توانید از بهترین مزیت های آن استفاده کنید را مرور می‌کنیم.

چگونگه در استوری اینستاگرام لینک بگذاریم؟

  1. بررسی کنید تا مطمئن شوید 10.000 دنبال کننده یا یک حساب تأیید شده داشته باشید.
  2. وقتی ابزار استوری اینستاگرام تان را باز می کنید، آیکون لینک را بیابید.
  3. بر روی این آیکون کلیک کنید.
  4. لینکی که  قصد دارید در استوری بیاورید را در کلیپ بورد دستگاه تان کپی کنید.
  5. لینک را در اسپاتی که در استوری اینستاگرام تان ارائه شده است، وارد یا پیست کنید.
  6. در بالا سمت راست بر روی گزینه «Done» کلیک کنید.
  7. استوری اینستاگرام تان را منتشر کنید.
  8. استوی خود را بازبینی کنید تا مطمئن شوید که لینک به درستی کار می کند.

چگونه یک لینک به استوری اینستاگرام خود اضافه کنید

همانطور که قبلا گفتم،‌ در صورتی که حساب تایید شده داشته باشید و یا بیش از ۱۰ هزار فالوور داشته باشید می‌توانید به شیوه زیر به استوریان لینک اضافه کنید:

1- عکس بگیرید و یا از گالری خود بر روی استوری اینستاگرام تان آپلود کنید، سپس بر روی آیکونی در بالا سمت راست که شبیه یک زنجیر است کلیک کنید.

2- بر روی «+ URL» کلیک کنید تا لینک به صفحه وب اضافه شود. اگر علاقمند بودید که استوری خود را به ویدئو IGTV تان لینک کنید، به جای مورد قبلی می توانید بر این گزینه کلیک کنید.

3- URL را در کادر متن تایپ کنید. پس از اتمام کار، در بالا سمت راست بر روی گزینه «Done» کلیک کنید.

4- زمانیکه آماده انتشار بودید، بر روی دکمه «+ Story» در سمت راست استوری تان کلیک کنید. حالا استوری منتشر شده شما لینک استوری با گزینه «See More» دارد.

مثال هایی از گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام

1. دستور پخت @Detoxinista

وبلاگ نویسان غذایی مانند Detoxinista برای جای دادن دستور پخت غذاها در اینستاگرام، از گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام استفاده می کنند. آنها آگاهانه تصاویری از غذاهای بسیار خوشمزه ارسال می کنند که باعث می شود تا کاربران برای اینکه یادبگیرند چگونه خودشان آنها را درست بکنند، انگشت خود را بر روی صفحه به سمت بالا بکشند. لینک، یک تبلیغ مستقیم نیست اما کاربران به وب سایت Detoxinista هدایت می شوند و در آنجا می توانند کتاب آشپزی او را بیابند و با برند او آشنا بشوند.

2. آیتم های پوشاک @Alifedotowsky

اگر از طرفداران Alifedotowsky هستید، ممکن است متوجه روند رو به رشد آن در بین دختران و پسران جوان شرکت کننده، شده باشید که اینفلوئنسرهای محصول شده اند و لینک ها را در استوری های شان جایگذاری می کنند. «عالی» به عنوان یک بلاگر مد و فشن معمولاً عکس یا ویدئوهایی با لباس هایی که پوشیده است تهیه می کند و با افزودن لینک در استوری می گنجاند، و از آنجا کاربران می توانند آیتم ها را به صورت آنلاین خریداری کنند. او همچنین در صورت بالا بودن نرخ استفاده از لینک اینستاگرام، تخفیف بیشتری می دهد تا کاربران را برای خرید از آیتم های برند وب سایت تشویق کند.

3. مجموعه بدنسازی تابستانی  @Popsugarfitness

یکی از راه های بسیار موثر برای استفاده از ویژگی اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام، ارائه دادن یک چیز باارزش به صورت رایگان به فالورهایتان می باشد. به عنوان مثال @Popsugarfitness مجموعه ای از آموزش بدنسازی تابستانی را با یک پیشنهاد وسوسه انگیز معرفی می کند -«10 دقیقه تمرین بدون نیاز به هیچ تجهیزاتی». چه کسی می تواند به این وسوسه نه بگوید؟ در حالت ایده آل، با توجه به اینکه کاربران از سایت شما موارد ارزشمند بیشتری را کسب می کنند، زمان بیشتری را در آن صرف می کنند و تبدیل به طرفداران قوی تری برای برند خواهند شد.

4. Reebok، کمپین بیشتر انسان باش

Reebok یک کمپین قدرتمند و به موقع ایجاد کرده است با نام «بیشتر انسان باش»، آنها از طریق تناسب اندام، توانمندسازی زنان را جشن گرفتند. آنها در استوری های اینستاگرام خود با نشان دادن زنان مشهوری مانندGigi Hadid  یا Danai Gurira نسبت به کمپین آگاهی ایجاد می کنند. زمانیکه شما لینک را بالا می کشید اطلاعات بیشتری را درباره کمپین Reebok و چگونگی پیوستن به آن را به دست می آورید. در سایت فرصت هایی برای خرید تی شرت یا اهدای پول وجود دارد، اما بدیهی است که Reebok متعهد است تا بیش از هر چیزی بر روی پیام های خود تمرکز داشته باشد، یک هدف شریف.

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *