دفترچه استراتژی بازاریابی چند میلیون دلاری AppSumo

26 لایک ارسال دیدگاه

شرکتی در جهان وجود دارد که نسبت به اپل، فیسبوک، گوگل، آمازون و اسلک به هر کارمند خود درآمد بیشتری پرداخت می کند. آنها این کار را بدون سرمایه گذاری و سرمایه گذار انجام نمی دهند. درباره چه کسی صحبت می کنم: AppSumo.

ده ها هزار گزارش سالانه از استراتژی بازاریابی غول های سرمایه گذاری سال 2017 را مطالعه و با داده های AppSumo مقایسه کردم. آمازون با 136میلیارد دلار درآمد و 230.000 کارمند، بیش از 5000 برابر درآمد AppSumo را داراست، اما اجازه بدهید این سوال را از شما بپرسم:

کدام را برای اجرا ترجیح می دهید:

  • یک شرکت بزرگ با هزاران کارمند

یا

  • یک کسب و کار کوچک چند میلیون دلاری با 10 کارمند که همه آنها را به نام می شناسید، با یکدیگر در هاوایی گشت و گذار می کنید و هر هفته با هم تاکو می خورید؟

اگر پاسخ شما 1 است، این مقاله را که درباره استراتژی بازاریابی 136میلیارد دلاری آمازون است نوشته ام را بخوانید.

اگر پاسخ شما 2 است، خواندن را ادامه دهید (در این باره بحث خواهیم کرد).

AppSumo یک وب سایت اقتصادی تجارت الکترونیک برای کارآفرینان است با هدف این که آنها بتوانند معاملات مادام العمر را در نرم افزارهای محبوب شان به دست آورند.استراتژی بازاریابی تجاری AppSumo موفق عمل کرده است بطوریکه یک تیم کوچک 9 نفره با به رهبری «ایمن آل عبدالله» مدیر عامل سابق مایکروسافت، در دو سال گذشته و بدون بودجه خارجی AppSumo را از میلیونها دلار در سال به میلیون ها دلار در ماه رسانده است.

اگر این مطلب را خواندید، توجه داشته باشید که آنچه AppSumo انجام داد دیوانگی است، اما آنها تمام درآمدشان را برای خودشان نگه نمی دارند. درحقیقت، آنها بیش از 13.9 میلیون دلار به شرکای خود پرداخت کرده اند که محصولات شان به ارتقای کار میلیون ها کارآفرین کمک می کند.

آنها مبلغ زیادی را صرف کمک به استارآپ ها می کنند تا بتوانند به میلیون ها بازدید دست یابند:

  • شرکت های وابسته (که محصولات AppSumo را برای مخاطبین شان تبلیغ میکنند).
  • تبلیغات غیر رایگان (برای کمک به استارت آپ ها برای رسیدن به مخاطبینی که هرگز نمی توانند با بودجه بازار کوچک خودشان به آنها دست یابند).
  • کارمندان (یک گروه نخبه کوچک برای تبلیغ استارت آپ شریک AppSumo).

AppSumo در هسته خود جایی را برای تبلیغ محصولات جالب خود ساخته است. صاف بنشینید، کمی به جلو خم شوید، و عینک مطالعه خود را بزنید تا تکنیک کلیدی استراتژی بازاریابی AppSumo برای تبلیغ جالب ترین محصولات جهان را به شما نشان بدهم.

نکته: در این مطالعه موردی، هیچ چیزی مبتنی بر موضوع یا نظریه نیست. من به «Austin» سفر کردم، در دفتر AppSumo خوابیدم، تاکوهای شان را خوردم، و همه آخرین تجارت ها، زندگی و بخش های مهم استراتژی بازاریابی را از تیم کلاس جهانی پشتیبان موفقیت AppSumo استخراج کردم. آنها دقیقاً آنچه را به صورت خصوصی انجام می دادند و چگونگی انجام آن را در اختیار من گذاشتند.

فهرست محتوا

1 – نوشتن فرمول استراتژی بازاریابی یک صفحه ای فروش تجاری 250.000 دلاری

2 – دریافت فهرست ایمیل 10 برابری با ارائه برنامه اهدای جایزه (نکته: ضریب ویروسی k>1)

3 – 4 تکنیک برتر فهرست سازی ایمیل AppSumo

4- دفترچه کامل استراتژی بازاریابی چند میلیون دلاری AppSumo

1- نوشتن فرمول استراتژی بازاریابی یک صفحه ای فروش تجاری 250.000 دلاری

یک دلیلی که AppSumo در مقایسه با سایر شرکت های اینترنتی، طرفداران سرسختی (که با نام Sumolings شناخته می شوند) دارد.این است که آنها می توانند با ارسال یک ایمیل، جذب ایمیل را به بیش از 250.000 دلار فروش تبدیل کنند.

دلیل: نوشتن مقاله.

AppSumo صدای برند منحصر به فردی را توسعه داده است که صدای شخصی است؛ یک دوست خوب برای شما از دانشکده که می تواند موارد را به سادگی توضیح دهد و شما از تعامل با او لذت ببرید. برخی ویژگی های کلیدی که متن AppSumo را بسیار قانع کننده می کند عبارتند از:

  • آنها احساس احمق بودن را در شما ایجاد نمی کنند.
  • آموزش را با طنز پیش می برند.
  • می توانند احساس کسل کنندگی را ایجاد کنند.
  • نه بسیار بی مزه و نه بیش از اندازه الگوی اجتماعی.
  • نه خیلی طولانی نه خیلی فشرده.
  • نمایش نتایج واقعی.
  • نه وعده و قول های بیش از حد.
  • بدون طعمه برای کلیک.
  • بدون استفاده از ماشین فروشنده.
  • اگر موضوع مهمی باشد، آنها مستقیم تر عمل خواهند کرد.

در اینجا مثالی از عناوین بسیار خوب برای نگارش آورده ایم که شنوندگان و صدای برند AppSumo را با هم منطبق می کند (اگر مرجع آهنگ «DJ Snake and Lil Jon» را درک نکنید احتمالاً شما مشتری ایده آل AppSumo نخواهید بود):

AppSumo مانند بازیگران طلایی دنیای بازاریابی است؛ قابل اعتماد، دوستانه، شخصی و کمی احمقانه، اما در عین حال آگاه، وفادار و فروتن.

از زمان معامله Kernest، AppSumo با استفاده از صفحات فروش کوتاه 500 کلمه ای، به معاملاتی با بیش از 250.000 دلار درآمد رسیده است. برای اینکه به شما نشان بدهیم آنها دقیقاً چگونه این کار را انجام می دهند، بخش به بخش صفحه CloudApp را برای شما می شکافم.

  1. عنوان (کوتاه و جذاب، معمولاً با ذکر مزایا)
  2. زیرعنوان (جزئیات کمی بیشتر درباره مزایا)
  3. مشکل (مشکلات رایجی که افراد هنگام استفاده از محصول با آنها رو به رو می شوند)
  4. ویدئو (در صورت داشتن یک ویدیو، برای افزایش اعتبار، آن را بیافزایید)
  5. تصاویر (نمایشی از چگونگی استفاده از محصول)
  6. اعتبار سنجی داخلی (ذکر اینکه چگونه از آن استفاده می کنید، یا نشان دادن برند محبوب دیگری چگونه از آن استفاده می کند)
  7. مثال (از اینکه چگونه می توانید از محصول استفاد کنید)
  8. هزینه اصلی (با ذکر اینکه چگونه شما یا شخص دیگری این هزینه را پرداخت می کند، هزینه اصلی را نمایش و آن را معتبر کنید)
  9. هزینه AppSumo (آن را نشان بدهید و به مردم بگویید که می توانند با یک لینک خرید، دسترسی مادام العمر داشته باشند)
  10. توصیه نامه (یک توصیه نامه واقعی از کسیکه قبلاً و از زمانیکه شما معامله بتا را تست کرده اید، این محصول را با 5 تاکو خریداری کرده است)
  11. انتقادات (انتقادات رایج را موردنظر قرار دهید و آنها را برطرف کنید)
  12. مزایا (همه چیزهای جالبی که به کار شما مرتبط است را به دست بیاورید)
  13. پیشنهاد (فراخوان به عمل نهایی برای خرید محصول)
  14. محدودیت مشتری (مدت زمان باقی مانده تا بسته شدن خرید، تعداد معاملات باقی مانده)
  15. تأیید اجتماعی (بررسی ها و سوالات مربوط به کیفیت ترافیک که به صورت اتوماتیک به صفحه معامله ارسال می کنید که از طریق بیشترین رأی ها برای از بین بردن اسپم ها مرتب شده اند)

نکته طلایی: صفحه فروش خود را در گوگل داکس، word یا ادیتور ایمیل تان ننویسید. آن را داخل مسنجر فیسبوک تان بنویسید. این به شما کمک خواهد کرد تا متن تان را مشابه نگارش برای یک دوست بنویسید (سپس آن را در وب سایت تان کپی کنید).

شما نیازی به صفحه فروش طولانی برای فروش کالاهای بسیار ندارید، اما این بسیار مهم است که اگر می خواهید صفحه فرود خود را به افراد تبدیل کنید، تمام عناصری که در بالا گفته شده را پوشش دهید.

به خاطر داشته باشید: از فرمول AIDA برای نوشتن ایمیل های 500 کلمه ای و صفحات فروش استفاده کنید که توجه را به خود جلب می کند و تحریک به عمل می کند. تونی رابینز برای ایجاد جذب در صفحه خانه اش از فرمول AIDA همراه با کوئیز تولید جذب فرمول AIDA استفاده می کند. AppSumo برای فروش میلیون دلاری محصولات از طریق ایمیل همراه با این چهارچوب صفحه فروش 15 قسمتی استفاده می کند:

توجه:

  1. عنوان (کوتاه و جذاب، معمولاً با ذکر مزایا)
  2. زیرعنوان (جزئیات کمی بیشتر درباره مزایا)
  3. مشکل (مشکلات رایجی که افراد هنگام استفاده از محصول با آنها رو به رو می شوند)

علاقمندی:

  • ویدئو (در صورت داشتن یک ویدیو، برای افزایش اعتبار، آن را بیافزایید)
  • تصاویر (نمایشی از چگونگی استفاده از محصول)
  • اعتبار سنجی داخلی (ذکر اینکه چگونه از آن استفاده می کنید، یا نشان دادن برند محبوب دیگری چگونه از آن استفاده می کند)
  • مثال (از اینکه چگونه می توانید از محصول استفاد کنید)

تمایل:

  • هزینه اصلی (با ذکر اینکه چگونه شما یا شخص دیگری این هزینه را پرداخت می کند، هزینه اصلی را نمایش و آن را معتبر کنید)
  • هزینه AppSumo (آن را نشان بدهید و به مردم بگویید که می توانند با یک لینک خرید، دسترسی مادام العمر داشته باشند)
  • توصیه نامه (یک توصیه نامه واقعی از کسیکه قبلاً و از زمانیکه شما معامله بتا را تست کرده اید، این محصول را با 5 تاکو خریداری کرده است)
  • انتقادات (انتقادات رایج را موردنظر قرار دهید و آنها را برطرف کنید)
  • مزایا (همه چیزهای جالبی که به کار شما مرتبط است را به دست بیاورید)

عمل:

  1. پیشنهاد (فراخوان به عمل نهایی برای خرید محصول)
  2. محدودیت مشتری (مدت زمان باقی مانده تا بسته شدن خرید، تعداد معاملات باقی مانده)
  3. تأیید اجتماعی (بررسی ها و سوالات مربوط به کیفیت ترافیک که به صورت اتوماتیک به صفحه معامله ارسال می کنید که از طریق بیشترین رأی ها برای از بین بردن اسپم ها مرتب شده اند)

2- دریافت فهرست ایمیل 10 برابری با ارائه برنامه اهدای جایزه (نکته: ضریب ویروسی k>1)

AppSumo در هر فصل تلاش می کند تا یک برنامه اهدای جایزه داشته باشد. نخستین مرتبه در اکتبر 2012 این کار را انجام دادند، یک برنامه اهدای جایزه برای 10 مجوز مادام العمر دراپ باکس، به این شرکت کمک کرد تا با 200.000 نفر، فهرست ایمیل شان را افزایش دهند.

Noah Kagan در جمعه شب از یک برنامه اهدای جایزه در سایت بانوان به نام «Bloomspot» الهام گرفت. او قصد داشت برنامه اهدای جایزه «ghetto» (بدون هیچ کدگذاری) اهدا کند، اما Chad Boyda (مدیر عامل فعلی در Sumo.com) آن را کدگذاری کرد تا مردم بتوانند برای دوستان، مطالب اضافی دریافت کنند.

آنها کار را از چهارشبنه آینده (پنج روز پس از ایده پردازی) آغاز کردند. یک هفته پس از برنامه اهدای جایزه، بیش از 200.000 ایمیل ثبت نام کردند.

AppSumo اشتراک ایمیل از طریق تبلیغات آنلاین مانند فیسبوک در سال 2012، حدود 5 دلار هزینه دارد.

برنامه اهدای جایزه برای آنها 60 دلار هزینه داشت.

1200 دلار در سال (هزینه دراپ باکس برای یک سال برای 10 نفر) ضربدر افرادی که در 60 سال زندگی می کنند = 60.000 دلار

AppSumo با برنامه اهدای جایزه به جای پرداخت 5 دلار برای هرکدام از مشترکین ایمیل، برای هر 0.30 دلار هزینه، 200.000 مشترک ایمیل به دست آورد.

برای به دست آودرن نتایجی در اندازه Sumo (مانند آنچه که چاد و نوح با دراپ باکس برنامه اهدای جایزه انجام دادند) شما باید پیش از دیگران، کانال ها و تکنیک های بازاریابی جدید را امتحان کنید. درهر حال یک برنامه اهدای جایزه با نتایج دیوانه کننده مانند این، معمول نیست. در اینجا چند عامل مهم وجود دارد که نوح به عنوان عوامل بسیار موفق به من معرفی کرده است:

  1. این عامل برای KingSumo ویروسی بود (چاد نسخه اولیه KingSumo را برای مصرف داخلی AppSumo رمزگذاری کرد که بخاطر ویژگی ورودی ارجاع ویروسی شد)
  2. این اوایل چرخه زندگی فیسبوک و توئیتر بود، رسانه های اجتماعی سریعتر گسترش یافتند اما آن زمان به اندازه سایر پست های مسابقه تاکو خوردن دوست شما شلوغ نشدند
  3. نخستین تطبیق یافتگان با پلتفورم های رسانه های اجتماعی، بازار هدف AppSumo بودند.
  4. نوح مایل بود که به سرعت استفاده از هدایای رایگان به عنوان یک روش جدید بازاریابی را تجربه کند، پیش از اینکه افراد دیگری از آن استفاده کنند (این کار برای نوح و چاد از ایده پردازی تا اجرا، پنج روز به طول انجامید)

اخیراً Chris Schelzi (رئیس بازاریابی AppSumo) برای رشد گروه هکر خود، یک برنامه اهدای جایزه با 5 برنده اجرا کرد که 30.822 ورودی برای شان به ارمغان آورد.

اینها تنها افرادی که در فهرست 1.700.000 نفری ایمیل نبودند. 18.564 مورد از این افراد ورودی جدید بودند -افرادی که پیش از این در لیست ایمیل آنها قرار نداشتند.

کریس این گروه را ردیابی کرد و بسیاری از بهترین مشتریان AppSumo از طریق این برنامه اهدای جایزه وارد شدند. او با نگاهی به ارزش طول عمر مشتریانی که از طریق برنامه اهدای جایزه آمده اند دربرابر میانگین ارزش طول عمر مشتریان ( AppSumo (CLTV «بهترین» را مورد سنجش قرار داد. میانگین CLTV ی AppSumo در 2016، 163.96 دلار بود؛ در 2017 کریس به افزایش میانگین 55.53درصدی کمک کرد تا به 255دلار برسد.

کریس برای به دست آوردن CLTV بالا از طریق برنامه اهدای جایزه، خوشه ای از شرکا که مخاطبین مشاهبی با AppSumo دارند برای اهدای ابزارشان به دست آورد، بنابراین AppSumo برای به دست آوردن مخاطبین هدف خود مجبور به پرداخت هزینه اندکی شد، اما توانست جوایزی با ارزش کلی 28.260 دلار اهدا کند.

نکته طلایی: کریس برای رسیدن به مخاطب جدید، از پنج نویسنده مختلف پنج کتاب خریداری کرد و هشت شرکت نرم افزاری و دو شرکت تجارت الکترونیک نیز برای اهدای محصولات پیدا کرد. این کار به AppSumo برای تبلیغ متقابل با مخاطبان، فرصتهای بالقوه داد.

در اینجا فرآیند هفت مرحله ای که کریس در کمک به شرکای خود برای اهدای محصولات و به اشتراک گذاری برنامه اهدای جایزه و اینکه شما چگونه می توانید از آن برای تجارت خود استفاده کنید را آورده ایم:

  1. لیستی از تمامی شرکت هایی که می خواهید با آنها در برنامه اهدای جایزه شریک شوید را ایجاد کنید.
  2. مدیر عامل و مدیر ارشد بازاریابی آن شرکت را پیدا کنید.
  3. به مدیر عامل ایمیل ارسال کنید و کپی آن را به مدیر ارشد بازاریابی ایمیل کنید. چرا به هر دو؟ به این دلیل که یکی از سه روش زیر برحسب شانس کار کند.
  4. مدیر عامل ایده را می پسندد و سپس آن را برای اجرا به مدیر ارشد بازاریابی منتقل می کند (مسئولیت پذیری).
  5. مدیر ارشد بازاریابی فکر می کند که این یک ایده عالی بازاریابی است که باعث می شود آنها خوب به نظر برسند و سپس این ایده را به مدیر عامل برسانند و آنها را ترغیب به اجرای ایده شما بکنند.
  6. هر کسی می تواند فکر کند دیگری پاسخ خواهد داد (بنابراین حتماً ایمیل را به مدیر عامل ارسال کنید و برای مدیر ارشد بازاریابی کپی بفرستید، نه برعکس)
  7. بر روی مزایای اصلی که شریک شما با شراکت در برنامه اهدای جایزه شما به دست می آورد را تأکید کنید (کریس بر این تأکید داشت که شرکای بزرگ ممکن است در معرض بیش از 700هزار مشترک ایمیل AppSumo قرار بگیرند) سپس یک سوال کوچک بپرسید تا نخستین «بله» خود را دریافت کنید. در اینجا نخستین ایمیل ارسال شده توسط کریس را می بینیم:
  • پس از توافق بر روی بخشی از برنامه اهدای جایزه، تأیید اجتماعی را اضافه کنید، چرا این برای آنها کار خواهد کرد، اثر هاله بر روی سایر کمپین هایی که این کار را انجام می دهند، و می گویند «قبول، من به 10 گواهی رایگان نیاز دارم» یا هرچیز دیگری. اگر در نخستین ایمیل خود خواستار گروهی از موارد رایگان هستید، بیشتر احتمال دارد که حذف شوید. ایمیل دومی که کریس فرستاده است را می بینید که در آن چگونگی برنامه اهدای جایزه و افزایش ارزش های بیشتر شرکا را شرح می دهد (به ایمیل P.S مراجعه کنید):
  • قبل از عمل، کلیه کدهای جایزه را جمع آوری کنید. برای محصولات فیزیک (نوت بوک ها و غیره) بهتر است که شریک داشته باشید و به صورت مستقیم به برنده ها ایمیل ارسال کنید. برای حسابرسی بسیار آسانتر است.
  • وقتی که برنامه اجرای جایزه به صورت زنده اجرا می شود، با یک کیت رسانه ای به همه شرکای این برنامه ایمیل ارسال کنید (در تصویر زیر ببینید) و از آنها بخواهید که برنامه اهدای جایزه را تبلیغ کنند. این به آنها کمک می کند تا جای ممکن بتوانند به آسانی پیام شما را به اشتراک بگذارند. در اینجا ایمیلی است که کریس ارسال کرده است:

نکته طلایی: یک لینک پیگیری به کیت رسانه ای خود اضافه کنید تا بتوانید تعداد افرادی که بر روی آن کلیک می کنند را پیگیری کنید و درمورد اثرگذار بودن آن ایده بگیرید.

کیت رسانه ای کریس، توئیت ها، پست های فیسبوک، نسخه ایمیل، گرافیک ها و دارایی ها، لینک ها و غیره را در یک جا کنار هم قرار می دهد. کریس در گذشته، پیش از تبلیغ یک کمپین جمع آوری سرمایه (در یک شرکت متفاوت) از این مورد استفاده می کرد و تقریباً 50.000 دلار درآمد مستقیم از شرکای تبلیغاتی به دست آورد.

کریس پس از پایان برنامه اهدای جایزه، برای همه شرکایش ایمیل تشکر ارسال کرد. او آدرس ایمیل های جمع آوری شده را با شرکای خود به اشتراک نمی گذارد؛ سود آنها در معرض دید میلیون ها نفر قرار گرفتن از طریق تبلیغ برنامه اهدای جایزه AppSumo است.

از این فرآیند سه مرحله ای AppSumo استفاده کنید تا در یک فصلنامه اهدایی خود را تبلیغ کنید و هزاران ثبت نام ایمیلی به دست بیاورید:

گام 1: مجوز KingSumo را بخرید.

این ابزار نرم افزاری AppSumo است که برای اجرای تمام برنامه های اهدای جایزه استفاده می شود. در این ویدئو می توانید 34 برنامه اهدای جایزه AppSumo که از 2011 اجرا شده است و اینکه چگونه نوح KingSumo را به یک کسب و کار 1میلیون دلاری تبدیل کرد را ببینید.

دلایل زیادی وجود دارد که چرا KingSumo بهترین ابزار برای استفاده است، اما نکته اصلی این است که ویروس واقعی در این ابزار مهندسی شده است.

برای اینکه برنامه اهدای جایزه را ویروسی کنید، باید ضریب ویروسی > 1 باشد. این بدان معناست که تبدیل ورودی هر یک برنامه اهدای جایزه، حداقل 1.1 باشد (برای مثال، برای هر 10 نفر که ثبت نام می کنند، نفر 11 امی وجود دارد که ثبت نام کند). هرچه ضریب ویروسی شما بالاتر باشد، برنامه اهدای جایزه شما بهتر عمل خواهد کرد.

بهترین راه برای افزایش ضریب ویروسی شما این است که مردم صفحه برنامه اهدای جایزه شما را «به اشتراک» بگذارند (نه لایک، فالو، کامنت و غیره). KingSumo نرم افزارهای خود را به گونه ای طراحی کرده است که به محض ورود به صفحه اهدای جایزه شما، اولین 4اقدامی که از آنها می خواهد این است که برنامه اهدای جایزه شما را در 4 پلتفورم بزرگ رسانه های اجتماعی (فیسبوک، توئیتر، لینکدین، و پینترست) به اشتراک بگذارند.

وقتی یک نفر بر روی دکمه اشتراک گذاری کلیک می کند، متن و تصویر شما به صورت خودکار منتشر و بهینه سازی می شود تا کار برای یک کلید تازه وارد ها و به اشتراک گذاری برنامه اهدای جایزه شما و به دست آوردن ورودی های بیشتر، آسان شود.

گام 2: با عامل WOW یک جایزه عالی انتخاب کنید.

اگر شماره یک را دنبال نکرده باشید، ایمیل ثبت نامی را دریافت خواهید کرد که به طور مستقیم با محصول شما مرتبط نیستند و بعداً محصول تان خریداری نخواهد شد (نکته: iPhone یا iPad هدیه ندهید).

همچنین شما می خواهید مطمئن شوید که جایزه شما از عامل WOW برخوردار است. به عبارت دیگر، مخاطب هدف شما عنوان برنامه اهدای جایزه شما را بشنود، باعث می شود آنها بخواهند همه چیز را رها کنند و به برنامه اهدای جایزه شما وارد شوند.

در اینجا برای تحریک خلاقیت شما، مثال هایی از «عامل WOW» آورده ایم:

  1. کسب و کار: شرکت نصب پنجره

جایزه: کرکره های صداگیر برای کل خانه شما

  • کسب و کار: شرکت فروش اتومبیل لوکس

جایزه: اجاره یک مرسدس به مدت یک سال

  • کسب کار: شرکت بازرگانی کدگذاری ارز

جایزه: کیف پول Trezor همراه با 1000 دلار بیت کویین

نکته طلایی: با انتخاب یک جایزه متعلق به شرکتی که به شما کمک می کند تا برنامه اهدای جایزه تان را ارتقاء ببخشید، از «قلمدوش خودکار» استفاده کنید (مانند کاری که کریس در بالا با برنامه اهدای جایزه ی رشد نهایی هکر انجام می دهد). این می تواند به شما کمک کند تا از قلمدوش مخاطبان صاحب جایزه تان پایین بیایید و با تبلیغات تان، هدف قرار بگیرید.

گام 3: برنامه اهدای جایزه تان را ارتقاء ببخشید.

اگر گام 1 و 2 را دنبال کرده اید، برای گام 3 نیاز نیست کار زیادی انجام دهید. تنها باید برای برنامه اجرای جایزه تان فشار اولیه را وارد کنید تا آن را دربرابر مخاطبان مورد نظر خود قرار بدهید.

در اینجا یک چک لیست ساده استراتژی بازاریابی آورده ایم که می توانید آن را دنبال کنید:

  1. ارسال به فهرست ایمیل / فهرست نوتیفیکشن / فهرست مسنجر فیسبوک (2ایمیل ارسال کنید: ایمیل راه اندازی برنامه اهدای جایزه و ایمیل آخرین شانس). ایمیل به فهرست کامل ایمیل AppSumo می رود، و هیچ تقسیم بندی ای انجام نمی شود چرا که مردم با اشتراک گذاری برنامه اهدای جایزه KingSumo پیش از آنکه زمان آن به سر برسد، فرصت دارند تا ورودی های بیشتری به دست بیاورند. در اینجا ایمیل راه اندازی برنامه اهدای جایزه AppSumo آورده شده است:
  • در حساب های رسانه های اجتماعی خود پست کنید (کریس و اولمان پنج ساعت پیش از اینکه برنامه اهدای جایزه برای AppSumo پایان یابد، یک برنامه لایو در فیسبوک برگزار کردند)
  • از شرکای جایزه خود بخواهید تا فهرست خود را ایمیل کرده و آن را در رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند. کریس این ایمیل را به شرکای خود فرستاد:
  • فهرستی از دوستان خود بسازید که مخاطبینی که می خواهید هدف قرار بدهید را داشته باشند و از آنها بخواهید در رسانه های اجتماعی خود پست بگذارند
  • مقدار کمی از ترافیک پرداخت شده را در صفحه برنامه اهدای جایزه تان ارسال کنید (به عنوان مثال: اگر مجوز دراپ باکس به شما داده می شود، دراپ باکس فن های خود را تبلیغ کنید)

به خاطر داشته باشید که با فراهم آوردن ایمیل را «برای شما انجام داده ایم» و دارایی رسانه های اجتماعی مانند آمازون هنگامی که شرکای تان می خواهند برنامه خیریه را تبلیغ کنند، به اشتراک گذاشتن را برای دوستان و شرکای تان آسان کنید.

حتی اگر به دنبال ایده های تبلیغاتی بیشتری هستید، ما در اینجا فهرست کاملی از 134 تکنیک ترافیک را گردم هم آورده ایم. به هر حال، اگر نیاز به تبلیغ بیشتر برای برنامه اهدای جایزه تان داشته باشید، این بدان معناست که احتمالاً برنامه اهدای جایزه شما تحلیل رفته است (برای مثال: شما گام های 1 و 2 را دنبال نکرده اید).

به خاطر داشته باشید: به منظور رشد فهرست ایمیل تان، به طور فصلی برای برنامه اهدای جایزه در تقویم استراتژی بازاریابی تان برنامه ریزی کنید. KingSumo را درنظر بگیرید، جایزه ای عالی و مرتبط به مخاطبین تان با یک زاویه منحصر به فرد انتخاب کنید (گروهی از انتخاب ها اگر می توانید مانند آنچه کریس انجام داد عمل کنید، از «قلمدوش خودکار» استفاده بکنید) و برنامه اهدای جایزه تان را تقویت کنید تا آن را در برابر دید افرادی قرار بدهید که خود را به آب و آتش می زنند تا پیشنهاد شما را به دست آورند.

3- 4 تکنیک برتر فهرست سازی ایمیل AppSumo

استراتژی بازاریابی تجاری AppSumo حول تبلیغ جالب محصولات بنا شده است. فهرست ایمیل آنها، کانال تبلیغاتی شماره 1 آنهاست. اکثر افراد فکر می کنند که فهرست میانبر آزاردهنده است، اما چنین نیست. AppSumo با استفاده از فهرست میانبر به عنوان تکنیک اصلی فهرست سازی ایمیل، آن را اثبات کرده است.

در اینجا سه فهرست میانبر برتر که آنها استفاده می کنند را می آوریم (به علاوه یک جایزه).

فهرست میانبر سازی شماره 1

نوع میانبر: میانبر رایگان 100 دلاری

طراحی میانبر: الگوی «ذره ای» Sumo (موجود در داخل Sumo)

زمانبندی و نمایش: 15 ثانیه پس از حضور در وب سایت

نتیجه: 78.888 ایمیل انتخابی

چرا این روش عمل می کند:

  • زمان بندی به شکلی است که 15 ثانیه پس از ورود شخصی به وب سایت AppSumo به نمایش در می آید، بنابراین بازدیدکننده زمان دارد تا پیش درخواست ایمیل، آخرین محصول / معامله را مرور کند.
  • مخاطبین AppSumo (کارآفرینان تازه کار) به دنبال معاملات عالی هستند، بنابراین نسخه بازاریابی با آنچه آنها می خواهند مطابقت دارد.
  • ارزش گزاره ساده است: ماهانه بیش از 100دلار کالای رایگان دریافت کنید.

فهرست میانبر سازی شماره 2

نوع میانبر: میانبر محصول جدید (بهینه شده برای موبایل)

طراحی میانبر: الگوی «متمرکز» Sumo (موجود در داخل Sumo)

زمانبندی و نمایش: همانگونه که یک بازدیدکننده با استفاده از دستگاه موبایل وب سایت را ترک می کند (به جز صفحاتی مانند اکانت و تنظیمات شخصی که نمی خواهید کسی مزاحم شود)

نتیجه: انتخاب دوبرابری ایمیل AppSumo در یک روز با افزایش 100.49 درصدی تبدیل موبایل و 2.022 مشترک جدید ایمیل

چرا این روش کار می کند:

  • AppSumo در دسکتاپ یکی از بالاترین تبدیل های میانبر را به دست آورده است و برای بهبود چیدمان در دستگاه موبایل، موقعیت دکمه را تغییر داده است.
  • طرح دکمه جدید تقریباً درست در زیر انگشت کاربر قرار گرفته است تا سهولت مرور در تلفن همراه را ممکن تر کند (AppSumo ترافیک بالایی در موبایل دارد، بنابراین هر پیشرفتی یک برد خوب است).

فهرست میانبر سازی شماره 3

نوع میانبر: میانبر محصول منقضی شده

میانبر طراحی: الگوی «شمال» Sumo (مودجود در داخل Sumo)

زمانبندی و طراحی: همه عکس های ذخیره شده از صفحات معامله منقضی شده (به علاوه 10 تا از دیگر معاملات برتر منقضی شده AppSumo)

نتیجه: 7.5 درصد نرخ تبدیل و 58 مشترکین ایمیل جدید

چرا این روش کار می کند:

  • این به بازدیدکننده امکانی می دهد تا معاملاتش دیگر به صورت زنده نباشد، ایمیل شان را مجموعه کند، بتواند نوتیفیکیشن آن را دریافت کند و معاملات مشابه را از دست ندهد.
  • این کار باعث می شود تا مردم از معمالات منقضی شده مطلع شوند و درنتیجه تجربه کاربر بهبود بیابد، اما هنوز هم معاملات ارزنده ای را نشان می دهد که AppSumo پیشنهاد کرده است. بسیاری از بازدیدکنندگان از طریق باز کردن ایمیل های چند ماه قبل وارد شده اند و یک تاکوی غمگین به آنها نمایش داده می شود.
  • از میانبرهای جداگانه برای معمالات متفاوت و انفرادی منقضی شده استفاده می کند. وقتی که مردم یک معامله منقضی شده پیدا می کنند، پیامرسانی به آن نرم افزار انفرادی مرتبط می شود. این نرخ تبدیل را به 11.48 درصد در یک میانبر افزایش می داده است.

فهرست میانبر سازی شماره 4

نوع میانبر: پادری خوشامدگویی ارجاع ترافیک

طراحی میانبر: الگوی «خلاق» Sumo (موجود در داخل Sumo)

زمانبندی و نمایش: ارجاع ترافیک از وب سایت Tim Ferriss

نتیجه: نرخ تبدیل 6.3 درصدی و 704 مشترکین ایمیل

چرا این روش کار می کند:

  • بر اساس منبع ارجاع ترافیک، شخصی سازی شده است (بازدیدکنندگان وب سایت Tim Ferriss یک میانبر با برند Tim Ferriss را می بینند).
  • این امر باعث افزایش «تعصب انجمن» می شود (در هر 25نفر، یک نفر از تعصب شناختی برخوردار است) که از طریق مرتبط کردن فردی که به آنها اعتماد دارد (Tim Ferriss) با برند خود، AppSumo را معتبر تر و قابل اعتمادتر می سازند.
  • خوانندگان Tim کمی باحال تر هستند بنابراین دکمه های «باشه باشه!» و «نچ، من یه خنگول هستم» از دکمه هایی مانند «دانلود» و «نه ممنون» به نظر بهتر می آیند.

این چهار نوع از موفق ترین انواع میانبرهای AppSumo است. اگر می خواهید بدانید که کدامیک از انواع میانبرها می تواند در رشد فهرست ایمیل به شما کمک کند، می توانید هنگام بازدید از صفحه مخفی، از تیم بهینه سازی AppSumo بهینه سازی سایت را دریافت کنید (هشدار: تنها در صورتیکه به جهت هجوم احتمالی مشتریان جدید که مشتاق به خرید آنچه شما می فروشید هستند، برای رشد فهرست ایمیل تان آماده هستید، این بهینه سازی را اعمال کنید).

به خاطر داشته باشید: در اینجا 4 راه ساده برای رشد ایمیل تان آورده ایم:

  1. به مخاطبین خود پیشنهاد مناسبی را ارائه دهید و آن را در میانبر تبلیغ کنید چرا که پس از حضور برای X ثانیه در وب سایت شما، به سرعت برای شان به نمایش در خواهد آمد (AppSumo این کار را با یک پیشنهاد انجام می دهد تا یک شخص پس از حضور بیش از 15 ثانیه ای درسایت، بتواند در هر ماه بیش از 100 دلار کالای رایگان دریافت کند)
  2. بالاترین میانبر ایمیل تبدیل تان را پیدا کنید و با دکمه فراخوان به عمل در زیر انتخاب ایمیل تان، یک نسخه بهینه سازی ایمیل ایجاد کنید (AppSumo زمانیکه شخصی قصد دارد وب سایت را ترک کند، این کار را برای نوتیفیکیشن میانبر معملات sitewide خود انجام می دهد)
  3. میانبر ایمیل را در صفحات محصول منقضی شده خود قرار بدهید (AppSumo آن را در 10 صفحه برتر معاملات منقضی شده خود با بیشترین ترافیک قرار می دهد)
  4. بر اساس داده های ارجاع ترافیک، در وب سایت تان میانبر ایمیل ایجاد کنید (AppSumo از منابع بزرگ ارجاع ترافیک، مانند وب سایت Tim Ferriss، میانبرهایی را ایجاد می کند)

در اینجا دفترچه کامل استراتژی بازاریابی چند میلیون دلاری خود را با توجه به استراتژی بازاریابی AppSumo ساخته اید.


[1] انجمن ملی بها گذاری خودکار سهام توسط دلال های سهام

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *