چگونه برای پست مهمان ایمیل معرفی بنویسیم

32 لایک ۲ دیدگاه

بازاریاب های محتوا می دانند که پست مهمان اهمیت زیادی دارد.

این امر به ما کمک می کند تا اعتبار موضعی کسب کرده، مخاطبان جدید پیدا کنیم و برند خود را بیشتر به نمایش بگذاریم.

هرچند گاهی اوقات حتی نویسندگان حرفه ای نیز برای نوشتن ایمیل های قوی معرفی مشکل دارند. و این امر منجر به رد شدن پست های مهمان شده و از آن بدتر حتی نویسندگان گاهی قادر به تشخیص اشتباه های خود نیستند.

همین باعث ایجاد نا امیدی سردبیران و نویسندگان آینده نگر خواهد شد.

ارائه پست های مهمان نباید تجربه سختی باشد. برای درست انجام دادن آن نیاز به تمرین و صبوری است.

زمانی که متوجه شدید چطور می توانید به شکل مؤثری مطلب خود را ارائه دهید به میزان زیادی می توانید نرخ موفقیت خود را افزایش دهید. نکته اصلی صرف زمان و توجه به درست انجام دادن کار است. در این پست به شما کمک می کنیم با در نظر گرفتن موارد زیر این کار را انجام دهید :

  • تولید ایده های قوی برای پست های مهمان که سردبیران تمایل به انتشار آن داشته باشند
  • درک این مطلب که چطور می توان به درستی یک ایمیل معرفی را نوشت و قالب بندی کرد.
  • دانستن گام های مورد نیاز زمانی که معرفی شما پذیرفته شود

زمانی که مطالعه این بخش تمام شود شما خواهید دانست که چطور یک ایمیل معرفی بنویسید که هر سردبیری تمایل به خواندن آن داشته باشد.

بسته ایمیل معرفی پست مهمان خود را دانلود کنید

در اینجا سه منبع رایگان قابل دانلود برای شما آورده ایم که نوشتن ایمیل های معرفی موفق را برای شما ساده‌تر خواهد نمود. این بسته شامل موارد زیر است :

  • یک قالب برای ایمیل معرفی که به شما اطمینان دهد ایمیل هایی که ارسال می کنید به درستی ساختاریافته هستند.
  • یک صفحه گسترده با هدف پست مهمان برای دنبال کردن معرفی نامه ها و نگهداری اطلاعات تماس وبلاگ
  • یک چک لیست برای پست مهمان جهت اطمینان از اینکه شما زمان معرفی یک پست به سردبیر هیچ گامی را فراموش نکنید.

هر کدام از این بخش ها به شما کمک می کنند نکات این پست را به درستی رعایت کنید. خیلی عالیه! نه ؟

با نگاهی آینده نگرانه به خروجی پست های مهمان خود ، انتخاب آن ها را شروع کنید

مشخص کنید در قدم اول قرار است کجا منتشر شوید. قبل از انجام هر کاری این موضوع را مشخص کنید.

پنج روش برای پیدا کردن خروجی های مرتبط برای پست های مهمان

ممکن است وبلاگ های بسیار معروفی باشند که شما دوست داشته باشید نام خود را آن جا ببینید. البته اگر شما برند بزرگی نباشید مشکل بتوانید توجه آن ها را جلب کنید.

این همان جایی است که شما نیاز به داشتن استراتژی دارید.

  1. از وبلاگ های پیشرو در صنعتی استفاده کنید که از قبل آن ها را می شناسید. احتمال زیاد قبلاً این وبلاگ ها را مطالعه می کردید و با نویسندگان آن ها در شبکه های اجتماعی تعامل داشته اید. ممکن است جلب توجه آن ها زمان بر باشد ، اما در هر حال خوب است که آن ها را در ذهن خود داشته باشید و اهداف بلند مدت خود را بالا در نظر بگیرید.
  • در گوگل و شبکه های اجتماعی جستجو کنید . برای جستجو در گوگل و شبکه های اجتماعی از کلمات کلیدی مرتبط با صنعت استفاده کنید (از فیسبوک و توئیتر شروع کنید) این کار می تواند وبلاگ های زیادی را به عنوان هدف به شما معرفی کند.
  • استفاده از ابزاری مانند BuzzSumo را برای تحقیقات در مورد سایر بلاگ ها مد نظر قرار دهید. BuzzSumo ابزاری کاربردی برای پیدا کردن کارامدترین محتواها است. در مورد موضوعی که میخواهید از آن بنویسید کمی تحقیق کنید و ببینید چه خروجی هایی بیشتر به اشتراک گذاشته شده اند. این خروجی های می توانند اهداف خوبی برای معرفی باشند.
  • در مورد شرکای خود و محصولاتی که برای اهداف حرفه  استفاده می کنید بیاندیشید. آیا شرکت هایی هستند که شما با آن ها همکاری می کنید ؟ آیا شما (یا شرکت شما) از محصولاتی برای ادامه فعالیت خود استفاده می کنید ؟ اگر چنین است بررسی کنید آیا آن برندها وبلاگ های فعالی دارند یا نه. این کار می تواند روشی عالی برای بررسی روابط موجود جهت پیدا کردن خروجی های پست مهمان باشد.
  • همپوشانی های بین تخصص شما و انتشاراتی که خارج از صنعت شما هستند را پیدا کنید. کمی زمان صرف فکر کردن در مورد وبلاگ ها و یا انتشاراتی خارج از وبلاگ خود نمایید که ممکن است علاقمند به مطالبی که شما می نویسید باشند. برای مثال انتشارات کلی کسب و کار می توانند برای هر سازمانی مناسب باشند (اگر شما علاقمند به اشتراک گذاری نکات کسب و کار باشید)

گام بعد، ایجاد یک صفحه گسترده با هدف پست مهمان

شما برای هر کدام از پست های مهمان نیاز به روشی برای ذخیره اطلاعات تماس سردبیران و URL آن ها دارید. به همین دلیل است که ما قالب هدف پست مهمان را در این پست آورده ایم. این قالب شامل فیلد های زیر است :

  • تیتر وبلاگ / انتشارات
  • نام نویسنده
  • آدرس ایمیل  / آدرس URL صفحه
  • لینک به صفحه راهنمای سردبیر (اگر موجود باشد)
  • تاریخ تماس
  • وضعیت قبول شدن / رد شدن معرفی
  • توضیحات

می تواند به شکل زیر باشد. (خیلی لوکس نیست اما کارآمد است):

تحقیق در مورد تمام خروجی های آینده نگرانه

اکنون زمان آن رسیده که در مورد تمام اهدافی که برای معرفی دارید تحقیق کنید. هدف اصلی درک موارد زیر است :

  • این وبلاگ چه چیزی را پوشش می دهد
  • چه نوع محتوایی را منتشر می کنند (اطلاع رسانی، روش کار ، مقاله های معرفی قابلیت ها و غیره)
  • هرچند وقت یک بار پست جدید منتشر می کنند
  • صدای پست های منتشر شده آن ها چگونه است؟ آیا جدی و حرفه ای هستند؟ سرگرم کننده و سبک هستند ؟ کاملاً دیدگاه دیگری دارند ؟
  • معمولاً پست های آن ها چقدر طولانی هستند ؟

نکته مثبت : خیلی از وبلاگ ها راهنمای ویراستاری دارند که انتظار می رود پست های مهمان از آن ها تبعیت کنند. اگر این اطلاعات را در اختیار شما گذاشتند  باید در راستای پاسخ به سؤالات بالا باشد. معمولا این مورد در پایین صفحه در قسمت “برای ما بنویسید”[2] آورده می شود.

اولویت بندی اهداف پست های مهمان بر اساس اعتبار

اکنون شما لیست بلندبالایی از اهداف پست های مهمان دارید. چگونه آن ها را اولیت بندی می کنید؟ این کار میتواند چالش برانگیز باشد خصوصاً اگر تا به حال هیچ پست مهمانی منتشر نکرده باشید.

یکی از راه های شروع بررسی دامنه اختیارات هر وبلاگ است. این متریکی است که توسط MOZ ایجاد شد (یک بستر معروف نرم افزار سئو). توسط این متریک اختیارات وبلاگ و یا وبسایت بر اساس تعداد بک لینک هایی که دارند اندازه گیری می شود (همراه با ملاحظات دیگر).

نوار ابزار MOZ  برای کروم را نصب کنید. شبیه عکس زیر خواهد شد.

به امتیاز DA  نگاه کنید (نوار آبی رنگ که با DA مشخص شده است) . این گزینه اعتبار سایت را با مقیاس 100 اندازه گیری می کند.

می توانید از این ابزار برای اندازه گیری اعتبار دامنه خودتان نیز استفاده کنید.

اگر تا به حال هیچ پست مهمانی انتشار نداده اید ، بهتر است از وبلاگ هایی نزدیک و یا پایین تر از سطح خودتان شروع کنید.

به خاطر داشته باشید وبلاگ هایی که امتیاز AD  پایینتری دارند نیز ممکن است برای هدف گذاری پست های مهمان مناسب باشند. ممکن است تنها به این دلیل امتیاز پایینی داشته باشند که جدید هستند (DA با گذشت زمان بزرگ تر می شود). نگاهی به سایت هایشان بیاندازید و اگر مناسب بودند توجه منصفانه ای به آن ها داشته باشید.

اگر وبلاگ یا وبسایتی مناسب نبود می توانید آن ها را از لیست خود حذف کنید.

اهداف خود را به ترتیبی که می خواهید برایشان پست بگذارید مرتب کنید. از وبلاگ هایی شروع کنید که بهترین پیشنهاد از ترکیب فاکتورهای زیر را به شما می دهند :

  • امتیاز اعتبار دامنه واقع بینانه. در مقایسه با امتیاز وبسایت خودتان.
  • همسویی قوی در موضوعات. در واقع موضوعاتی که شما میخواهید در مورد آن ها بنویسید.

زمانی که چند پست آماده کردید می توانید در دامنه های با اعتبار بیشتر شروع به پست گذاری کنید. گاهی اوقات آهسته و پیوسته برنده مسابقه خواهد بود.

چگونه ایده هایی قوی برای پست تولید کنیم

تا کنون کارهای زیادی انجام دادیم اما هنوز شروع به ایده پردازی نکرده ایم.

دلیل این امر نیز همین است. شما باید قبل از ایده پردازی و همسوسازی ایده ها با علاقمندی آنها ، ابتدا اهداف خود را شناخته و نیاز های آن ها را درک کنید.

مقاله 30-دقیقه فرآیند طوفان مغزی وبلاگ ما روشی عالی برای گرفتن ایده می باشد. (در حقیقت موضوع اصلی ما نیست ولی خودمان روی آن پردازش انجام داده ایم). اگر هنوز این مقاله را مطالعه نکرده اید بهتر است به سراغ آن بروید.

زمانی که صحبت از ایده پردازی برای پست های مهمان به زبان می آید بهتر از نکاتی دیگر را هم مد نظر قرار دهیم :

  • اطمینان داشته باشید پست های مهمان شما علاقمندی های انتشارات هدف شما را پوشش می دهند. ایده هایی که برای سرویس دهی به خودتان باشند حذف خواهند شد.
  • موضوعاتی را انتخاب کنید که بتوانید در مورد آن ها با اعتبار صحیح بنویسید. اگر تا حدی نیازمند تحقیقات باشند مشکلی وجود ندارد. در هر حال اکثر پست های وبلاگی نیازمند تحقیق هستند حتی اگر شما یک کارشناس خبره در زمینه موضوعی که می نویسید باشید.
  • بررسی کنید که آیا تا به حال انتشارات هدف شما موضوع مورد هدف شما را پوشش داده است. اگر اینطور هست به راهی منحصربفرد برای ارائه مطلب خود فکر کنید. سعی کنید موضوع را از دیدگاه دیگری پیش ببرید که هنوز ارزش افزوده داشته باشد.

چطور یک زاویه جذاب را توسعه دهیم

زمانی که ایده ای داشته باشید ، نیاز به داشتن زاویه دارید.

به این معنی که باید دیدگاهی منحصربفرد و خاص روی موضوع انتخابی خود داشته باشید.

بیایید بگوییم شما در حال نوشتن یک پست مهمان در مورد تکنیک های آموزش دادن سگ هستید. این موضوعی است که تا به حال به تعداد بیشماری ثبت شده است. یک پست متوسط دیگر آن را تمام نخواهد کرد.

برای پذیرفته شدن پست خود نیاز به تعریف زاویه ای دارید که موضوع را تازه نشان دهد.

در اینجا با استفاده از سه تکنیک ساده می توانید به زاویه خود اشاره کنید :

1- جنبه ای از موضوع خود را پیدا کنید که هنوز کسی به آن اشاره ای نکرده است. کمی تحقیقات انجام  دهید. تا می توانید در مورد موضوعی که دارید مقاله بخوانید. سعی کنید یک شکاف و یا دیدگاهی که هنوز به آن اشاره نشده است را پیدا کنید.

2- موضوع خود را با مطلبی مرتبط کنید (در شروع) که به نظر غیر مرتبط برسد. این مطلب زمانی بهترین جواب را می دهد که شما بتوانید بین دو موضوع که مخاطبین مشترکی دارند ، ارتباط ایجاد کنید. برای مثال کسی که به تربیت سگ علاقمند است ممکن است به محصولات بهداشتی نیز علاقه داشته باشد (برای  جارو زدن موهای سگ و یا سایر زباله ها). در این حالت موضوعی شبیه “8 محصول تمیز کننده که تربیت سگ را آسان تر می کند ” می تواند موضوع جالبی باشد.

البته که این یک مثال پردازش نشده بود ، اما در هر حال شما با ایده آشنا شدید.

3- به موقع با آن روبرو شوید. موضوعات داغ روز را مشخص کنید. بعد دنبال دیدگاهی باشید که هنوز مطرح نشده است. اگر تمام پست ها در حال صحبت کردن در مورد آن موضوع به یک روش هستند، شما روش مطرح کردن خود را تغییر دهید. پست هایی که به موقع ، مرتبط و خاص هستند احتمال بیشتری دارند که توسط سردبیران درخواست شوند.

از به موقع بودن موضوع اطمینان ندارید ؟ کلمات کلیدی را در گوگل ترند جستجو کنید.

به شما نشان خواهد داد که بر اساس داده واقعی گرفته شده از گوگل ، موضوع شما چه میزان محبوبیت دارد.

چطور یک ایمیل معرفی خوب بسازیم

این همان لحظه ای است که منتظرش بودیم.

اکنون آماده هستیم که ایمیل معرفی را بنویسیم. آماده باشید که شاهکار خود را بنویسید.

یک ایمیل معرفی قوی باید شامل موارد زیر باشد :

  • دارای سوژه گیرا
  • زاویه منحصر بفرد
  • مقدمه گیرا
  • خلاصه سطح بالا در بدنه ایمیل
  • فرمت پیشنهادی شما (لیست ، قابلیت ها و غیره)
  • منابع جهت تحقیق و ارجاع

همچنین ایمیل شما باید به روشنی این مطلب را منتقل کند که چرا برای خوانندگان جذاب خواهد بود. با به همراه داشتن تمام جزئیات باید دقیقا بگوید مخاطبین محتوا چه ارزش افزوده ای از نوشته شما کسب خواهند کرد ؟

گام 1 : سوژه ای قوی بنویسید

سردبیران مشغله زیادی دارند. به آن ها دلیلی برای خواندن ایمیلتان بدهید. از انتخاب یک سوژه مناسب شروع کنید.

فقط ننویسید “معرفی” و یا “درخواست پست مهمان”. از یک مثال و یا چیزی که نظر سردبیر را جلب کند استفاده کنید.

مثال قوی : “معرفی : 8 راه برای آموزش یک توله سگ جدید”

مثال ضعیف : “پست مهمان جهت ملاحظه شما”

گام 2 : از مقدمه ای گیرا استفاده کنید

اولین پاراگراف شما باید توجه خواننده را درجا جذب کند. برای این کار می توانید از روش های مختلف زیر استفاده کنید :

  • در مورد مشکلی که پست شما حل خواهد کرد صحبت کنید
  • به سؤالی اشاره کنید که پست شما به آن پاسخ خواهد داد
  • سناریویی را توضیح دهد که در پست خود به آن خواهید پرداخت

در اینجا می توانید چند مثال عملی را ببینید :

مثال 1 : مشکل را مطرح کنید

~توله سگ ها بسیار سرگرم کننده هستند. اما آموزش آن ها می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. از خیس کردن زمین تا پاره کردن مبلمان. دوست جدید پشمالوی شما ممکن است شما را در حالی که موهای خود را میکنید تنها بگذارد!

مثال 2 : به یک سؤال اشاره کنید

~استخوان های Rawhide یکی از درمان های محبوب برای سگ ها است. اما آن ها اولین بار کی اختراع شدند؟ تاریخچه استخوان های سگ Rawhide داستانی سرشار از رمز و راز است.

مثال 3 : یک سناریو رو تشریح کنید

~تازه از محل کار به خانه رسیده اید. وقتی وارد آشپزخانه شدید میبینید که توله سگ جدید شما سطل زباله را به زمین انداخته است. این تنها یکی از مشکلات زیادی است که سرپرستان سگ های جدید از آن شکایت می کنند.

این ها ایده های کمی بودند تا شما را وادار به تفکر کنند.

گام 3 : حداقل در یک پاراگراف جزئیات را بازگو کنید

اینجا مرحله ای است که شما عمیقا به پست خود می پردازید. شامل جزئیات کلیدی و منابعی که برای تحقیقات از آن استفاده کرده اید (اگر موجود باشد). حتی المقدور آن را ساده و شفاف نگاه دارید.

سردبیر را برای فهم موضوع ایمیل خود گیج نکنید.

در اینجا یک مثال را می بینیم (ارائه جزئیات در مورد یکی از مثال های بالا)

~ توله سگ ها بسیار سرگرم کننده هستند. اما آموزش آن ها می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. از خیس کردن زمین تا پاره کردن مبلمان. دوست جدید پشمالوی شما ممکن است شما را در حالی که موهای خود را میکنید تنها بگذارد!

خوشبختانه حتی بدترین توله سگ ها نیز می توانند با تربیت صحیح بهترین فرشته ها باشند. در حقیقت بهترین آموزش دهندگان سگ در دانشگاه مطالعاتی سگ ها این پنج مرحله را پیشنهاد می دهند (توجه: قسمت هایی که زیر آن خط کشیده شده است برای تحقیقات بیشتر لینک شده اند) :

  • تقویت مثبت
  • آموزش از طریق حبس
  • قدم زدن با قلاده شل
  • اجتماعی شدن صحیح
  • زمان خواب کافی

در این پست خواهید دید که چگونه هر کدام از این نکات را استفاده کنید. این آموزش به خوانندگان کمک می کند که سگ های خود را با استرس کمتر و با سرعت بیشتری آموزش دهند.

همانطور که توجه کردید این پاراگراف به چند نکته کلیدی اشاره دارد :

  • کاملا مشخص می کند که موضوع در مورد چه چیزی است
  • به روشنی مزایای خواندن این پست برای خواننده را مشخص می کند
  • ادعای خود را با استناد به منابع تحقیقاتی خارج از مقاله قوی تر می کند

گام 4 : با یک نتیجه  گیری کوتاه همه مطالب را به هم گره بزنید

نتیجه گیری به شما فرصت دیگری برای نشان دادن ارزش مطلبتان می دهد. آن را کوتاه و شیرین نگاه دارید.

مثال :

لطفاً اگر خوانندگان شما علاقه ای به یادگیری در مورد این نکات آموزشی که از نظر علمی تایید شده هستند، دارند به ما اطلاع دهید.

به همین سادگی.

گام 5 : از یک شعار مناسب و امضاء در ایمیل استفاده کنید.

خیلی ساده است. استفاده از “با احترام” می تواند مناسب باشد. مطمئن شوید حتما موارد زیر را نیز استفاده کرده اید :

  • نام
  • عنوان شغلی
  • نام سازمان
  • شماره تماس (اختیاری)
  • لینک وبلاگ (اختیاری)
  • لینک شبکه های اجتماعی ( اختیاری)

گام 6 : مطمئن باشید قالب ایمیل شما به درستی تنظیم شده باشد

هیچ چیز بدتر از این نیست که خودتان را به خاطر یک مشکل قالب بندی ساده سرزنش کنید. از نکات زیر استفاده کنید تا تاثیر خوبی داشته باشید :

  • در کل ایمیل از یک فونت ساده استفاده کنید.
  • پاراگراف ها را به وضوح از هم جدا کنید . یک دیواری از نوشته برای سردبیر ارسال نکنید. از پاراگراف های کوتاه و روشن برای رساندن منظورتان استفاده کنید.
  • از یک شروع شخصی سازی شده استفاده کنید . مانند سرکار خانم یا جناب آقای (از نام خانوادگی استفاده کنید).
  • مطمئن باشید امضای ایمیل به درستی نوشته شده باشد.

ایمیل شما در  نهایت می توانید چیزی شبیه ایمیل زیر باشد :

چگونه ایمیل خود را ارسال کنید

اکنون آماده ارسال ایمیل خود هستید. ارسال ایمیل به نظر خیلی ساده است. هرچند روش های ایده آلی وجود دارند که می توانید شانس خود برای موفقیت را با آن ها بیشتر کنید.

اطلاعات تماس درست را برای سردبیر درست پیدا کنید

در وبلاگ مورد نظرتان قسمت “تماس با ما” را باز کنید. این امر به شما کمک می کند که مطمئن شوید از آدرس ایمیل صحیحی استفاده می کنید. ممکن از بعضی از وبلاگ ها برای تماس از فرم های مخصوص استفاده کنند.  حتما مطمئن شوید که که در چه مورد است.

در برخی شرایط ممکن است وبلاگ چندین نویسنده داشته باشد. هر نویسنده ممکن است در زمینه مشخصی فعالیت کند. تحقیق کنید تا بدانید کدام نویسنده به موضوع مورد نظر شما نزدیک تر است.

برخی وبلاگ ها ممکن است یک فرم ارسال کلی داشته باشند. در این حالت تمام پیام خود را در جایی که مشخص شده است کپی کنید.

بدانید چه زمانی باید ایمیل معرفی خود را ارسال نمایید

عموماً بهترین زمان برای ارسال ایمیل معرفی در صبح روزهای کاری است. این امر نشان می دهد شما از صبح زود بیدار بوده و سخت در حال انجام کار هستید. همچنین این ساعات معمولا زمانی است که سردبیر ها ایمیل خود را چک می کنند.

از ارسال ایمیل در آخر شب و یا تعطیلات اجتناب کنید. این کار ممکن است موجب ایجاد مزاحمت برای سردبیر شود. هیچ گاه ایمیل را آخر شب ارسال نکنید به این امید که ایمیل شما صبح روز بعد جزء اولین ایمیل های خوانده شده خواهد بود. هیچ کس از شنیدن صدای موبایل برای آمدن یک ایمیل جدید زمانی که سعی دارد بخوابد لذت نمی برد.

چه زمانی پس از ارسال ایمیل باید آن را پیگیری کنید ؟

اگر پاسخی سریع دریافت نکردید حداقل یک هفته برای پیگیری صبر کنید. سردبیران ایمیل های زیادی دریافت می کنند و ممکن است زمان زیادی ببرد تا ایمیل شما را ببینند.

معمولاً ارسال یک ایمیل پیگیری برای جلب توجه آن ها در صورتی که ایمیل شما از چشمشان افتاده باشد کافی است. هر چیزی بیشتر از این می تواند آزار دهنده باشد. احتمال دارد یا خیلی مشغله داشته باشند تا ایمیل شما را قبول کنند و یا اینکه خیلی ساده برای آنها جذابیتی نداشته است. در هر حالت بهتر است حرکت بیشتری نداشته باشید. (و یا اینکه مطلب خود را جای دیگری ارسال کنید).

چگونه پست خود را طوری بنویسید که مطابق با استاندارد های یک سردبیر باشد

وقتی یک سردبیر ایمیل شما را تایید کرد زمان نوشتن پست شماست. وبلاگ های مختلف ، استایل ها و انتظارات متفاوتی دارند. برآورده نکردن انتظارات سردبیر می تواند منجر به رد شدن پست و یا نیاز به انجام ویرایش های سنگین روی آن باشد.

همان اولین بار این کار را درست انجام دهید. از نکات زیر استفاده کنید :

نکته 1 : از سردبیر در مورد راهنمای استایلی که دارند سؤال بپرسید.

معمولاً قبل از اینکه بپرسید این راهنما را در اختیار شما قرار می دهند. در هر حال اگر این کار را نکردند می توانید از آن ها درخواست کنید. مطمئن باشید برای مشاهده فایل های راهنما حتما وبسایتشان را چک کنید.

نکته 2 : به یاد داشته باشید، شما در حال نوشتن برای شخص دیگری هستید.

چیزی که در وبلاگ شما قابل قبول است ممکن است در یک وبلاگ دیگر نباشد. اگر شک دارید حتماً بپرسید.

نکته 3 : از بیش از حد ارجاع دادن به خودتان خودداری کنید

اکثر وبلاگ ها از این کار خوششان نمی آید. این کار خودخواهی بوده و حتی ممکن است اثرات سئو منفی داشته باشد. به جای آن بهتر است پست های دیگری پیدا کنید که به وبلاگ خودتان لینک کنید. هم سردبیر و هم خوانندگان از این کار راضی خواهند بود.

بعد از اینکه پست شما منتشر شد چه کاری باید انجام دهید

زمانی که پست شما منتشر شد هنوز کارتان تمام نشد است.

با گام های ساده زیر فراتر حرکت کنید :

بعد از انتشار پست گام 1 : پست را در کانال های اجتماعی خود منتشر کنید

احتمال دارد وبلاگی که در آن پست گذاشته اید ، آن را در شبکه های اجتماعی پخش کند. اجازه ندهید همه کار را آن ها انجام دهند. پست را از طریق کانال های خود نیز به اشتراک بگذارید. حتی در نظر داشته باشید آن را از طریق ایمیل های اطلاع رسانی خود نیز پخش کنید.  

بعد از انتشار پست گام 2 : به نظرات گذاشته شده در وبلاگ اصلی پاسخ دهید

با خواننده ها در تعامل باشید. به هر پیامی که میگیرید پاسخ دهید. این بهترین تمرین برای وبلاگ نویسی در حالت کلی است. همچنین روش خوبی برای نشان دادن قدرشناسی از فرصتی است که در اختیار شما قرار داده شده تا در وبلاگ شخصی دیگر بنویسید.

بعد از انتشار پست گام 3 : از سردبیر خود تشکر کنید

یک ایمیل تشکر کوتاه می تواند تأثیر زیادی داشته باشد. می تواند یک ایمیل کوتاه و یا یک پیام در شبکه های اجتماعی باشد.

اگر ایمیل معرفی رد شد چه کاری باید انجام داد

رد شدن یکی از قسمت های ارسال ایمیل به سردبیران است. هر پست مهمانی که ارسال می کنید قرار نیست پذیرفته شود. (مگر اینکه شما یک ابر انسان باشید) از رد شدن آن ها به عنوان تجربه های یادگیری استفاده کنید تا بتوانید دفعه بعد بهتر عمل کنید.

نکته 1 :  بازخوردهای سازنده را بپذیرید

اگر سردبیری بازخوردی برای شما داشت آن را قلباً بپذیرید. به مواردی که آن ها در مورد مطلب شما دوست نداشتند گوش فرا دهید و آن ها را برای دفعه بعد به خاطر بسپارید. لزوماً به این معنی نیست که ایده شما بیهوده بوده. فقط به این معنی است که مناسب آن وبلاگ خاص نبوده است.

نکته 2 : از خودتان بپرسید چه کاری را بهتر می توانستید انجام دهید

یک قدم به عقب برگردید و صادقانه فرآیند تهیه مطلب خود را بررسی کنید. آیا ارائه شما جزئیات کلیدی را از قلم انداخته است ؟ آیا موضوع شما با دیدگاه مخاطبین همسو نبوده است ؟ آیا اسم سردبیر را اشتباه ننوشته اید؟

زمانی که میخواهید مطلبی را ارائه کنید خطاهای بیشماری می تواند پیش بیاید. از آن خطاها یادداشت برداری کنید تا دوباره آن ها را مرتکب نشوید.

نکته 3 : به انتشار پست های مهمان ادامه دهید

انتشار پست های مهمان نوعی هنر است. نیاز به تمرین هست با بتوانید آن را درست انجام دهید. اجازه ندهید شکست امروز شما را از موفقی در آینده باز دارد.

حالا می توانید ایمیل های ارائه بهتری برای پست های مهمان بنویسید

ارائه پست های مهمان کار ساده ای نیستند.  هرچند اکنون شما دانش و ابزار آن را داشته و می توانید موفق شود.

برایتان موفقیت آرزو می کنیم !

ممکن است دوست داشته باشید

۲ دیدگاه

  1. سلام سایت پاسخجو هم قابلیت ارسال پست مهمان داره و دوستان می تونند ازش استفاده کنند . سه لینک هم مجازه و اینکه فالو و یا نوفالو بودنش هم بستگی به کیفیت مقاله داره و اگه نویسنده خوبی باشید ، می تونید لینک فالو دریافت کنید.
    pasokhjo.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *