راهنمای گام به گام برای کسب درآمد از اینستاگرام

56 لایک ارسال دیدگاه
اینستاگرام

چیزی که در ابتدا فقط یک برنامه به اشتراک گذاشتن عکس بود، در کمتر از هفت سال به یکی از بزرگترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی تبدیل شد.
این رسانه در دو سال گذشته توانست به سرعت، پایه کاربری خود را دو برابر کرده و به 700 میلیون کاربر برساند. رشد آن از زمان ایجاد امکان استوری در آگوست 2016، سرعتی انفجاری داشته است.

رشد ماهیانه کاربران فعال اینستاگرام

بسیار چشمگیر است.
این نشان می دهد که افراد چگونه به محتوای ساده و دیداری محور پاسخ می دهند.
علاقه به اینستاگرام طی شش سال گذشته به شکل چشمگیری افزایش یافته است.
و من قویاً شک دارم که به این زودی ها سرعت آن کاش یابد.
مردم عاشق اینستاگرام هستند و مهم نیست که شما نسبت به این مسئله شک و تردید داشته باشید. این پلتفرم یکی از محبوب ترین روش ها برای به اشتراک گذاری تصاویر است.
من حتی در بسیاری از موارد، به جای جستجوی عکس در گوگل، از اینستاگرام استفاده می کنم چرا که آسان و دردسترس است و اکثر تصاویر با کیفیت فوق العاده عالی هستند.

فرصت کسب درآمد در اینستاگرام

آیا می خواهید بدانید من چه چیزی را در مورد بازاریابان دوست دارم؟
آنها متعهد به ارائه خدمت به مخاطب هستند. هنگامیکه شما درحال ایجاد تجربه ای عالی برای مشتری احتمالی تان هستید، پول یک مسئله جانبی خواهد بود.
اما من شما را با چنین بیانات عامیانه و انگیزشی رها نمی کنم. فرض می کنم که شما یک بازاریاب باهوش هستید.
شما می دانید که ایجاد فالور و سپس اجرای تبلیغات برای فروش محصول، راهی عالی برای درآمدزایی است. چند لحظه صبر کنید.
مگر این را نمی دانستید؟
این بدیهی ترین استراتژی برای کسب درآمد آنلاین است.
بیایید مکالمه را فراتر از این نکات کلیشه ای به پیش ببریم. بیایید به موارد قویتری بپردازیم و ببینیم که درواقع چگونه می توان از پلتفرم های اجتماعی تصویری ماهانه 200 تا 10.000 دلار (حتی بیشتر) درآمدزایی داشت. برای شروع اجازه دهید که 3 داستان الهام بخش از افرادی که در اینستاگرام درآمد کسب کرده اند را با شما به اشتراک بگذارم.

  1. Theresa Nguyen یک نوجوان متوسط نیست. او در اکانت اینستاگرام خود فیلم های ارزشمندی از اسلایم های خانگی اش به اشتراک می گذارد که صدها هزار بار بازدید می شوند.

اکانت او پر از پست های رنگارنگ است. او تنها با 228 پست زنده، تعداد 747k فالور (در زمان نوشتن این پست) را به دست آورده است. و نشان می دهد که چگونه می توان از لینک پروفایل گرانبهای اینستاگرام استفاده کرد.
او CTA روشنی دارد که فالورهای اینستاگرامش را به فروشگاه اسلایم آنلاینش هدایت می کند.

فکر می کنید که کاربران اینستاگرام علاقمند به خرید اسلایم خانگی از یک نوجوان هستند؟
شرط می بندید.
وقتی وب سایت او را چک کردم متوجه شدم که تمام طرح و رنگ های او به فروش رفته اند. Time.com گزارش داده است که او ماهانه 3.000 دلار درآمد دارد. برای یک کودک 13ساله که والدینش به ایده او برای فروش خلافیت هایش خندیده بودند، این درآمد بد نیست.
Theresa تنها نیست. Rachel Albus هم یک کودک 13 ساله از کالیفرنیا و Sara Y 12 ساله از کارولینای شمالی نیز اکانت های اینستاگرام خود را برای هزاران فالور ساخته اند و از آنها پول مناسبی به دست می آورند.
همانگونه که گفته شد سن فقط یک عدد است. اما به خاطر نمی آورم زمانیکه 12 ساله بودم تا این حد ابتکار داشته بودم!

  1. با تنوع مخاطبین در اینستاگرام، هر کسی فرصت کسب درآمد خواهد داشت. حالا با ستاره بعدی کسب درآمد در اینستاگرام در فهرست ما آشنا شوید: Sara Tasker.
    بانوی 32 ساله از یورکشایر، او به عنوان یک گفتاردرمانگر NHS کار می کرد. چهار سال پیش درحالیکه برای 4 ماه به مرخصی زایمان رفته بود، اکانت اینستاگرام خود را درست کرد.
    انگیزه او برای ثبت نام در اینستاگرام، محصولات رایگان و پولی بود که برندها به کاربران اینستاگرام پیشنهاد می دادند. و اکنون، او با 170k فالور راه خود را برای تبدیل شدن به آنچه میکرو اینفلوئنسر نامیده می شود باز کرده است.

اکانت او پر از تصاویر زیبا در رابطه با سبک زندگی اش است. او سال گذشته حدود 120.000 پوند درآمد به دست آورده است. او علاوه بر پرداخت هایی که برندها برای پست هایش دارند، از آموزش خلاقیت و بازاریابی اینستاگرام نیز کسب درآمد می کند.

  1. اگر فکر می کنید که برای درآمد زایی، جمع کردن چنین حجم انبوهی از فالورها ضروری است، پس با Jeena Farmer آشنا شوید. او یک متخصص تغذیه و نویسنده مستقل اهل وارویکشایر است. اینستاگرام او فقط 3.361 فالور دارد.

اما برندها برای منشن شدن در اینستاگرام او، حدود 50 تا 100 پوند (تفریباً 64 تا 128دلار) پرداخت می کنند. همچنین او در آپدیت اینستاگرام، یک پست وبلاگ و یک توییت را به صورت پکیچ قرار می دهد -که برای آن مبلغی معادل 200-300 پوند (250 تا 350 دلار) هزینه می کند.
نشریات مهم رسانه ای درحال انتشار مطالبی درباره چگونگی کسب درآمد از طریق استوری های اینستاگرام هستند.
اما قدرت این کاربران در مدیریت اکانت های اینستاگرام و درآمدزایی دقیقاً چگونه است؟
من به همراه مشتری هایم به بخش های مختلف در نیچ های متفاوت اینستاگرام نفوذ کردم و فهمیدم که می توانید به تنهایی در اینستاگرام کسب و کارهای مختلفی را راه اندازی کنید (حتی به وب سایت احتیاج ندارید). در این صورت می توانید سایر مدل های کسب و کاری را نادیده بگیرید و با پشتیبانی اینستاگرام درآمد خوبی داشته باشید.
در این مقاله 9 تاکتیک درآمدزایی در اینستاگرام را به شما نشان خواهم داد. همانطور که می دانید من دوست دارم مقالاتم جامع و برای تازه کاران مناسب باشد. بنابراین، حتی اگر پیش از این چیزی از اینستاگرام نشنیده اید، می توانید با راهکارهای عملی آشنا بشوید تا بتوانید در عرض یک ماه، اولین دلار خودد را از این پلتفرم به دست بیاورید.
پیش از اینکه پا در کفش تاکتیک های خاص فرو کنیم، اجازه دهید به پیش نیازهای کسب درآمد بپردازیم.
درآمدزایی از اینستاگرام: پیش نیازها
شما نمی توانید یک مطلب جذاب اینستاگرامی ایجاد کنید، یک توضیح بانمک بنویسید و شروع کنید به پست گذاشتن از زندگی روزانه تان. ممکن است این کار برای تحت تأثیر قرار دادن دوستان تان جالب باشد اما اگر به دنبال کسب درآمد هستید، به چند چیز احتیاج دارید.

پیش نیاز: کسب درآمد از اینستاگرام

  1. دستیابی و نفوذ (Reach and Influence) – چرا کسب و کارها به یک کاربر اینستاگرامی مانند شما پول می پردازند؟
    آنها خود را در معرض دید مخاطبین شما قرار می دهند و امیدوار هستند که با خرید کردن فالورهای شما یا توصیه محصولات شان، بتوانند درآمد کسب کنند.
    اینستاگرام با ارسال پست شما به بیشتر فیدهای طرفداران شما، سخاوتمندانه عمل می کند. اگر پست را در زمان مناسب ارسال کنید و از هشتگ استفاده کنید (بعداً درباره این تکنیک بحث خواهیم کرد) میزان ارگانیک شما در مقایسه با سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی بیشتر خواهد شد.
    اما اگر فقط چند صد فالور اینستاگرام داشته باشید، چه می کنید؟
    اندازه مخاطبین احتمالی شما کم است. محتوای شما با داشتن یک فضای نمونه کوچک، نمی تواند توسط افراد زیادی دیده شود، چه برسد که بتواند محصول شما یا یک برند دیگر را به فروش برساند.
    به همین دلیل شما برای درآمدزایی از این پلتفرم، قطعاً به چندهزار فالور احتیاج دارید.
    حالا همانطور که احتمالاً حدس زده اید، موردی داریم که در رسیدن به مرحله اول قیف کمک می کند: آگاهی.
    اگر می خواهید فروش داشته باشید باید مهارت ترغیب (شناخته شدن به عنوان اینفلوئنسر) داشته باشید.
    مخاطبین شما باید براساس توصیه های شما عمل کنند. Alexandra Lamachenka این فرآیند را در زیر نشان می دهد:

Tim Ferriss دیگر نمونه عالی از زندگی واقعی یک اینفلوئنسر است. زمانیکه او برای تبلیغ لباس Mizzen+Main پادکست خود را راه اندازی کرد، انتظار چندانی نداشت که موجودی محصول او تمام شود. Kevin Lavelle مدیر عامل و بنیانگذار آنها از اثرگذاری Tim Ferriss اطمینان خاطر داشت.

بنابراین تنها ایجاد یک اکانت تصادفی و جمع کردن چند هزار فالور کافی نیست. شما باید به یک شخصیت بسیار جذاب در اینستاگرام تبدیل بشوید.

  1. تعامل با فالورها (Engaged Followers) – بله مطمئناً فالورهای بیشتر باعث تقویت اعتماد به نفس شما خواهند شد. حتی از نظر ریاضیات، احتمال دیده شدن شما در فیدهای بیشتر اینستاگرام را افزایش می دهد.
    اما اگر در بروزرسانی شما همه افراد سرد باشد چه می شود؟
    این مسئله علی رغم اینکه شما بهترین کار خود را ارائه می دهید، باز هم احساس شکست ایجاد خواهد کرد.
    من در تجربیاتم برای ایجاد بیش از 4 وبلاگ، همه اینها را دیده ام. در گذشته عادت داشتم بازدیدکنندگانی که به سایت خود هدایت کرده بودم را شکار کنم. حالا می دانم که مسئله در ارتباط با تعامل است. این نشان می دهد که شما مشکلات مربوط به اطرافیان تان را حل می کنید.

بنابراین اگر در اکانت اینستاگرام تان، کامنت، لایک، اشتراک گذاری و فالوی کمی به دست می آورید، باید بدانید که راه را اشتباه می روید و به روزرسانی های شما با معیارهای جهانی اینستاگرام توافق قابل توجهی ندارد. در بخش بعدی متوجه خواهیم شد که چطور می توانیم این مسئله را برطرف کنیم.
اما درحال حاضر، می دانید که حتی اگر 1000 فالور داشته باشید که در تعامل با شما هستند، همین فالور محدود پتانسیل حقیقی برای درآمدزایی را دارند. برندها به دلیل فعالیت های سودمندی که شما در اکانت خود انجام می دهید، تمایل دارند که بر روی شما سرمایه گذاری انجام دهند.
درواقع Jeena Farmer مبلغ خوبی بابت برندهای بهداشت و سلامت دریافت می کند زیرا در تمام پست های خود تعامل خوبی با فالورها دارد. به پست زیر نگاه کنید. او علی رغم داشتن 3.368 فالور، برای این عکس از کلاژن 98 لایک و 15 کامنت دریافت کرد، این چیزی بیش از 3% تعامل است.

امتیازات مورد نیاز بالا

می دانستید که من در مدرسه از شیمی متنفر بودم؟
پس از اینکه قوانین و معادلات به ما آموزش داده می شد، همیشه استثائاتی نیز وجود داشت که باید به خوبی آنها را می آموختیم.
فکر می کنم که این اتفاق در اینجا و بین شما نخواهد افتاد.
اگر مستقیماً محصولات خود را در اینستاگرام می فروشید، لزوماً به فالورهای زیادی احتیاج ندارید. تصور کنید که در بازاریابی اینستاگرام یک دوره با بلیط گران با قیمت 297دلار می فروشید. به این ترتیب حتی با نرخ تبدیل پایین و حدود هزار فالور می توانید درآمد مناسبی کسب کنید.
به همین ترتیب، اگر شما مهارت خاصی (مانند عکاسی، نوشتن، کاریکاتور، ویرایش ویدئو) دارید، اینستاگرام تنها یک نقش کاربردی در مدل خدمات تجاری شما ایفا می کند.
شما می توانید همین امروز اکانت خود را راه بیاندازید، حدود 3-5پست را به روزرسانی کنید که کار شما را نمایش می دهد و به طور مستقیم به مشتریان احتمالی تان پیام دهید. بسته به مهارت، تجربه و پافشاری تان می توانید تا فردا اولین مشتری خود را پیدا کرده و شروع به درآمدزایی کنید.
درحال حاضر، امیدوارم شما بدانید که پولسازی در اینستاگرام آسان نیست. باید راه خود را پیش ببرید. در بخش بعدی درمورد اینکه چگونه راه خود را پیش ببرید با شما صحبت خواهیم کرد.

یادآوری: چگونه می توان اندازه فالورهای مناسبی را ایجاد کرد که انتظارات آپدیت شما را برطرف کند

اگر شما یک بازاریاب فصلی هستید، ممکن است بخواهید که از خواندن این بخش صرفنظر کنید.
پیش از این در بخش های مختلف در مورد بازاریابی اینستاگرام به طور مفصل نوشته ام. اما بیایید مروری سریع بر ایجاد فالورهای اینستاگرام با شعار درآمدزایی داشته باشیم. در اینجا 6گام ساده را می آوریم که باید آن را دنبال کنید.

  1. بیوی خود را با خودنمایی پر کنید (به شکلی عاقلانه از لینک وب سایت استفاده کنید)
    شما چه صاحب کسب و کاری هستید که کار خود را در اینستاگرام آغاز کرده اید و یا فردی هستید که به صورت انفرادی اکانتی را برای درآمدزایی ساخته اید، در هر دو صورت باید پست های تان را به صورت استراتژیک ارسال کنید.
    بیو یک بخش باارزش و پایگاهی واقعی در اینستاگرام است. اینجا جایی است که می توانید برای نخستین بار با بازدیدکنندگان پروفایل تان ارتباط برقرار کنید. بنابراین متن خود را ساده، واضح و مستقیم بنویسید. من روشی را که مجله Foundr در اینستاگرام شان انجام می دهد را می پسندم.
    3 جنبه مهم دیگر که آنها به خوبی انجام می دهند:
    • آنها برای اثبات ارزشمندی خود یک شماره رایگان ارائه می دهند
    • استفاده از ایموجی برای هدایت کاربر به سمت CTA (به یاد داشته باشید من به شما گفتم که ایموجی ها میزان تبدیل را افزایش می دهد. به علاوه باعث می شود شما لبخند بزنید)
    • لینک بیوی آنها (قدرتمند به این علت که این تنها لینک قابل کیک در اینستاگرام است) کاربر را به یک صفحه فرود سفارشی هدایت می کند.

همچنین می توانید خلاقیت و شخصیت تان را در بیو نشان دهید. اگر بیو به یادماندنی و جذاب باشد، احتمالاً مردم دکمه فالو را فشار می دهند. پس از خواندن بیوی Luvvie در زیر مطمئن هستم که بیشتر شما ترغیب می شوید که او را فالو کنید.

این چیزی است که شما نیاز دارید تا بیوی تان باشد: جذاب.
همچنین، لوگوی عکس / برند شما باید واضح و با کیفیت بالا باشد. چرا؟
خب، این یک پلتفرم بصری است و مردم می خواهند چشم بر کلماتی بگذارند که شما در اینستاگرام درباره شان صحبت می کنید.
نکته کاربردی: ممکن است کاربران اینستاگرام به طور مکرر در ممکن است شما در تمام پست های تان به طور مرتب، کاربران اینستاگرام را به لینک بیو هدایت کنید. راهی برای تغییر مکرر لینک بیو، روشی که bit.ly از آن استفاده می کند. اگر لینک bit.ly را در بیو قرار دهید می توانید پشت صحنه، مقصد زمینه را در bit.ly تغییر دهید.

  1. مرتب پست بگذارید و با کامنت گذاران تعامل داشته باشید
    من با دوستان و خانواده ام رابطه فوق العاده ای برقرار کرده ام.
    می خواهید بدانید که من چگونه روابط خود را با آنها به صورت موثر مدیریت می کنم؟ با ارتباط منظم با آنها، به اشتراک گذاشتن آنچه در زندگی ام اتفاق می افتد، و گوش کردن به آنچه آنها می خواهند بگویند. وقتی مدتی از آنها بی خبر می شوم با آنها تماس می گیرم.
    اینستاگرام مشابه همین روند کار می کند. از این گذشته، این یک پلتفرم اجتماعی است – گسترش تعامل های آفلاین ما. درواقع، از داده پشتیبانی می کند.
    Tailwind در آنالیزشان از بیش از 100.000 پست اینستاگرامی (طی دوره 3ماهه) دریافتند که فراوانی بالاتر مترادف است با مشارکت بیشتر.

همچنین نرخ رشد فالورهای اینستاگرام شما نیز افزایش می یابد.

و مطلبی که کمتر روشن است این است که بیشتر اکانت های اینستاگرام تلاش نمی کنند تا هر روز پستی ارسال کنند. کافی است وقت تان را برای فعال شدن در اینستاگرام اختصاص دهید.

یخ زدن روی کیک، اصطلاحی است برای مشارکتی که با کامنت گذاران یک پست انجام می شود.
اجازه ندهید که هیچ مکالمه ای بدون نظارت انجام بشود. حتی می توانید یک هشتگ ایجاد کنید و از طرفداران خود بخواهید که آن را در محتواهای خودشان ارسال کنند تا در پروفایل شما به شکل ویژه دیده شود. محتوای تولید شده توسط کاربر معتبر است و باعث افزایش وفاداری و اعتبار برند شما خواهد شد.
محتوای تولید شده توسط کاربر #ipster یک مثال عالی است که دارای 24.562 پست بوده و به صورت واقعی اشتراک Ipsy را تبلیغ می کند.

اگرچه ارسال منظم پست یک ضرورت است، این هم مهم است که پست های تان را در زمان درست انجام دهید.
همانطور که پیش از این نیز گفته ام، ما تمام زمان مان را با گوشی های همراه مان می گذرانیم. اما ترجیح این است که پست ها در زمان استراحت میان کار و در صبح / عصر زمانیکه افراد در حال رفت و آمد بین خانه و سرکار هستند، ارسال شوند.
همچنین، ممکن است که روزهای هفته در مقایسه با آخر هفته ها مشارکت کمتری ایجاد کند. در اینجا یافته هایی از Sprout Social آورده شده است.

  1. در هر پست، هشتگ مربوطه را استفاده کنید و شوخ طبعی تان را در کپشن ها نشان دهید.
    هشتگ ها از سال 2007 در پلفتورم های رسانه های اجتماعی قرار گرفتند تا پست های با موضوع مشابه را دسته بندی کنند. این هشتگ ها در اینستاگرام هم بسیار خوب کار می کنند. پلتفرم به شما اجازه می دهد تا 30 هشتگ (که رقم بالایی است) را به هر پست اضافه کنید.
    توصیه می کنم که در هر پست بین 10-15 هشتگ استفاده کنید. کپشن متن را برای افزودن محتوای بیشتر به پست تان استفاده کنید. حتی اگر هشتگ ها را در کامنت اول اضافه کنید، اینستاگرام می تواند آنها را انتخاب کند.
    به عنوان مثال: به پست درFoundr زیر نگاه کنید. آنها برای توضیح شماره 36مجله و محتوای شان درباره Gary Vaynerchuk از کپشن استفاده کرده اند.

شما نمی توانید از هر هشتگ تصادفی ای استفاده کنید. همیشه مرتبط بودن و رقابت را درنظر بگیرید. توصیه می کنم که از قبل تحقیقاتی درمورد رقابت انجام دهید. هشتگ های معمول مورد استفاده در نیچ خود را پیدا کنید و تعداد پست های موجود برای یک هشتگ خاص را بررسی کنید.

تگ marketing در زمان نوشتن این مقاله 11.294.699 پست داشته است. پس از بررسی تعداد پست ها و جمع آوری هشتگ ها، توصیه می کنم 3 دسته را ایجاد کنید: کم رقابت، رقابت متوسط، رقابت بالا.

یک فایل اکسل ایجاد کنید و تحقیقات خود را جمع بندی کنید. در اینجا برای خودسازی و پرورش، مثالی از صفحات فرود می آوریم که در آن پست های کمتر از 12k دارای رقابت کم، 12k تا 100k رقابت متوسط و بیش از 100k به عنوان رقابت بالا طبقه بندی می شوند.

هنگامیکه پست را به روزرسانی می کنید، از همه سه دسته هشتگ استفاده کنید. به این ترتیب شانس بهتری به دست می آورید تا در حال دیده شدن هشتگ های با رقابت بالا، در ظاهر شدن نتایج هشتگ کم رقابت نیز در جایگاه بالاتری قرار بگیرید.
بعد، بیایید به کپشن ها نگاهی بیاندازیم.
شما برای خلاقیت، استوری گفتن، و نشان دادن شخصیت برند خود، حدود 2000 کاراکتر دریافت می کنید. مقرراتی در کار نیست. شما باید مخاطبین تان را بشناسید و تمایل به تجربه کردن داشته باشید.
حتی دو کلمه و یک ایموجی می تواند محتوایی را به پست شما اضافه کند.

یا می توانید توضیحات بیشتری به دست آورید و مانند Nat Geo درباره پست خود حقایقی را بگویید.

Garyvee این کار را با یک خط انجام می دهد، گاهی حتی با یک کلمه.

علاوه بر این، توصیه می کنم که با ایموجی ها بازی کنید و از @منشن استفاده کنید تا کاربران دیگر اینستاگرام را به خود فرا بخوانید. در پست زیر، Starbucks روز ملی صورتی (the National Pink Day) را با یک ایموجی قلب صورتی جشن می گیرد.

گاهی اوقات، می توانید برای هدایت افراد به واکنشی که از آنها می خواهید، به سادگی از CTA استفاده کنید. این کاری است که HubSpot در پست زیر انجام داده است. آنها موفقیت شان را با فالورهای شان به اشتراک گذاشتند و آنها را با طرح سوالی درمورد رهبری به مشارکت برداشتند.

CTAهای جایگزین شما از افراد درخواست می کند که برای مشاهده لینک به بیوی تان مراجعه کنند «اگر موافق هستید ضربه بزنید»، «دوست تان را تگ کنید»، «اگر این مطلب را می پرستید آن را به اشتراک بگذارید»، و غیره. باید هرچند وقت از چنین CTAهایی استفاده کنید، درغیر این صورت مخاطبین تان را خاموش و بی تحرک می کنید.

  1. کیفیت محتوای خود را بهبود ببخشید (و آن را ترکیب کنید)
    از آنجایی که اینستاگرام دیگر محتواها را به ترتیب زمان انتشارشان نشان نمی دهد، محتوای متوسط برای تان مفید نخواهد بود. رقابت در پلتفرم بالاست:
    • 80% اینستاگرامرها یک کسب و کار را دنبال می کنند (این بدان معناست که شما در جنگی برای جلب توجه هستید)
    • اینستاگرام قبلاً یک میلیون تبلیغ کننده داشت.
    توجه داشته باشید که نمی توانید از این دو وجه غافل شوید:
    I. تصاویر با کیفیت پایین: اینستاگرام یک پلتفرم بصری است بنابراین تصاویر تار و بی رنگ و رو، جلب توجه نمی کنند. با چنین عکس هایی حتی یک دلار هم به دست نمی آورید. با عکس اصلی و بدون ادیت کار کنید تا عکس ها واضح بمانند. جزئیات اکانت خود را با کارمندان تان به اشتراک بگذارید.
    HubSpot یک مثال عالی است. آنها می توانند اجازه کارکنان خود می توانند برند آنها را در اینستاگرام شان به دست بگیرند و رخدادهای زندگی شان را با هشتک های #hubspotemployeetakeove و #humansofhubspot به اشتراک بگذارند.

II. بخش های تکراری محصول: مردم از اینستاگرام استفاده می کنند تا زندگی تصویری خودشان و خانواده شان را ببینند. همچنین می خواهند برندهای معتبر را ببینند، نه اینکه با پیشنهادهای تبلیغاتی بمباران بشوند. می توانید مانند Melyssa با نقل قول هایی به مخاطبین خود آموزش دهید و برای آنها الهامبخش باشید.

گاهی اوقات، می توانید مسابقه برگذار کنید و مشتری های خود را معرفی کنید. اما فقط 20% مواقع محصولات خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید.

  1. با تولید محتوای ویدئویی ماندگار شوید
    ویدئوها یک فرمت قوی برای ارتباطات تصویری هستند. این یک روش عالی برای قدرتمند کردن داستان شماست. همانطور که پیش از این می دانستیم، سال 2017 سال بازاریابی ویدئوی است و 55% از کل مصرف ویدئو در موبایل برای ویدئوهای کمتر از 5 دقیقه است.
    اینستاگرام به کاربران اجازه می دهد تا 60 ثانیه ویدئو ارسال کنند. طبق مطالعه ای که Newswhip انجام داده است، ناشران برتر رسانه میزان مناسبی از محتوای ویدئویی را در اکانت های اینستاگرام شان به اشتراک می گذارند. به علاوه اگر مشارکت را در نظر بگیریم می بینیم که ویدئوها میزان کامنت بیشتری (به طور میانگین 767) نسبت به عکس ها (به طور میانگین 373) به دست می دهند.

این جالب است که می توانید گزینه انتقال را به ویدئوهای نامرتب اضافه کنید، ویدئوهای قبلاً منتشر شده در اپلیکشن های دیگر خارج از اینستاگرام را ادیت و آپلود کنید، صدا اضافه کنید، و دیگر اینکه به سادگی این کار را انجام دهید. به خاطر داشته باشید که اینجا رسانه اجتماعی است. مردم انتظار کامل بودن و محتوای رسمی را ندارند.
به عنوان مثال، به ویدئوی Gates of Hell (دروازه جهنم) که Tim Ferris در اینستاگرامش منتشر کرد توجه کنید. حتی تصاویر گاز Darvaza ما را مبهوت می کند. اما صدای خیره کننده آتش Darvaza نیز به ویدئو اضافه شده که به عمق کار می افزاید.

  1. با اینفلوئنسرها و دیگر مشاغل ارتباط برقرار بکنید
    هنگامیکه کارتان را آغاز کردید، ارسال محتوای بسیار باکیفیت و استفاده از کپشن های الزام آور، شما را از مسیر دور می کند. این موارد مانند شرایط تطابقی برای اطمینان از این هستند که اکانت شما روراست نیست.
    اگر می خواهید به سرعت رشد کنید، برای جلب توجه اینستاگرام به کمک خارجی احتیاج دارید. شما باید روابط تان را با کاربران قدرتمند در نیچ تان پرورش دهید و از اثرگذاری آنها وام بگیرید.
    حالا چند راه برای انجام این کار به شما نشان می دهیم.
    اولین کاری می توان انجام داد شات اوت برای شات اوت (S4S) است. در این استراتژی، شما اکانت های اینستاگرام مرتبط با نیچ خودتان را سرچ می کنید و از آنها درخواست می کنید که پست شما را به اشتراک بگذارند و در عوض شما نیز پست آنها را به اشتراک می گذارید. Weekhack با اتکا به این استراتژی توانست در عرض 8 ماه به بیش از 50k فالور دست پیدا بکند.

راه دوم، خرید شات اوت های اینستاگرام است (که این راهی برای کسب درآمد هم هست). در اصل قضیه این است که برای منشن و توصیه شدن در هر پست از طرف اکانت هایی با فالورهای زیاد، هزینه ای را پرداخت می کنید.
مجله Foundr برای دستیابی به 14k فالور در عرض 2هفته، به شات اوت های پولی متکی شد. درباره این استراتژی بعداً با جزئیات بیشتری صحبت خواهیم کرد.
اینستاگرام دیده است که استوری ها به سرعت به رقم 200 میلیون کاربر روزانه رسیده است. مردم دوست دارند زندگی روزمره خود را با دوستان شان به اشتراک بگذارند و زندگی دوستان شان را مشاهده کنند. این واقعیت که استوری ها ماهیتی عجیب دارند و تنها برای 24 ساعت باقی می مانند، احساس فوریتی برای دیده شدن ایجاد می کنند.
استفاده از استوری ها یک افزودنی فوق العاده برای برنامه اصلی بازاریابی اینستاگرام شماست. درواقع، یک سوم استوری های پربازدید، از سوی کسب و کارها هستند.
آنها در فید کاربر، مانند یک لیست ویدئو دیده می شوند. توصیه می کنم هر روز 5 استوری بگذارید. می توانید روی عکس ها کپشنی بنویسید و یک فیلم کاملاً ترکیبی درست کنید که توجه مخاطب را به خود جلب کند.
من آنگونه که برند Beyond Yoga دیده می شود و استوری هایش را تقویت می کند دوست می دارم. آنها محصولات خود را در عمل به نمایش می گذارند و مشتری های احتمالی شان را به برند نزدیک می کنند. به علاوه آنها در عکس فروشگاه برای محصول شان دارای CTA هستند.

به شما توصیه می کنم که ویدئوی لایو (امروز می توانید ویدئوهای لایو را به عنوان استوری اینستاگرام پخش کنید)، استیکرها، فیلترها و دیگر ویژگی های خلاق اینستاگرام را امتحان کنید و از آن لذت ببرید. اینستاگرام به خلاقیت پاداش می دهد، یک ویژگی جدید تأثیر جدیدی بر روی کاربران دارد. هنگامیکه استراتژی پست گذاری شما متفاوت باشد، به صورت اتوماتیک از سایر برندها متمایز می شوید.

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *