60 نمونه از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ که به آنها نیاز پیدا می کنید

20 لایک ۲ دیدگاه
60 تا از بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ درست به­ اندازه توانایی شما در استفاده از آنها مناسب خواهند بود.

این واقعیتی بسیار درست است.

بااین ­حال، غیرممکن است که بتوانید بدون ابزار درست، کاری را به ­خوبی انجام دهید.

به­ همین دلیل است که تیم­های بازاریابی مدرن باید در مورد نحوه ساخت بسته فناوری بازاریابی خود، تفکر و استراتژی داشته باشند.

با هم­تراز کردن ابزارها و فن ­آوری­ های درست با هر مرحله از روند بازاریابی، می­توانید اطمینان حاصل کنید که آیا از تجهیزات لازم، کارآمد و موثر برای مقابله با چالش­های دشوار برخوردار هستید.

در این پست، سه نکته اصلی را پوشش خواهیم داد:

  • بسته بازاریابی موثر چیست؟
  • یک بسته بازاریابی زمانیکه همه­­ چیز برنامه­ ریزی شده است، چگونه به­ نظر می­رسد؟
  • کسب و کار شما کدام ابزارها را باید به­ کار بگیرد؟

بسته ابزارهای دیجیتال مارکتینگ چیست؟

طبق گفته Optimizely بسته ابزارهای دیجیتال مارکتینگ عبارت است از:

یک گروه از ابزارهایی که بازاریابان برای انجام و بهبود فعالیت­های بازاریابی خود از آن بهره می­گیرند.

چرا سازمان من، به ابزارهای دیجیتال مارکتینگ نیاز دارد؟

انجام بازاریابی مدرن، بدون ابزار، تقریباً غیرممکن است.

بخش­های مختلف بازاریابی با انتخاب بهترین ابزارها برای هر کار و حوزه مورد نیاز، می­توانند ضمن کارآمدتر و موثرتر بودن، رقابت را در انحصار خود بگیرند.

یک بسته ابزار های دیجیتال مارکتینگ چگونه به ­نظر می­رسد؟

ابزارهای خاصی که یک بسته فن ­آوری مارکتینگ را تشکیل می­دهند ممکن است از یک سازمان به سازمان دیگر متفاوت باشد.

هر ابزار در بسته شما تعهدی خاص را برعهده دارد، مثلاً اینکه به استراتژیست­ های رسانه­ های اجتماعی­تان این اجازه را می­دهید تا بیش از میزان معمول پست ارسال کنند.

یک بسته ابزار بازاریابی معمولی چیزی شبیه به این خواهد بود:

General Marketing Tool Stack

چه ابزارهایی یک بسته بازاریابی کامل را تشکیل می­دهند؟

بسته ابزار بازاریابی معمولاً از یک یا چند ابزار در چند دسته تشکیل می­شود. در اینجا انواع مختلفی از ابزارهایی که در این پست پوشش خواهیم داد، آورده شده است:

جدول محتوا

  • ابزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
  • ابزار پشتیبانی مشتری
  • ابزارهای بازاریابی ایمیل
  • ابزارهای بازاریابی رسانه­ های اجتماعی
  • ابزارهای مدیریت پروژه بازاریابی
  • ابزارهای شنیداری اجتماعی و نظارت بر برند
  • ابزارهای صفحه فرود
  • ابزارهای مدیریت سیستم محتوا (CMS)
  • ابزارهای تحلیلی
  • ابزارهای جستجوگرها
  • ابزارهای تبلیغاتی آنلاین
  • ابزارهای اتوماسیون
  • ابزارهای آموزشی محتوا

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ابزارهای مختلف هر یک از این دسته­ ها، به خواندن این مقاله ادامه دهید.

ابزارهای CRM

ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به سازمان­ها این امکان را می­دهد که اطلاعات دقیق مشتری را ردیابی کرده و روابط خود را با آنها حفظ کنند.

3 دلیل که به ابزار crm نیاز دارید

Salesforce

Salesforce، مجموعه‌ای از راه­ حل ­های نرم­ افزار بازاریابی، با ویژگی­هایی مانند مدیریت تماس، خدمت به مشتریان اجتماعی و مدیریت سفارش (برای چندین سفارش)، می­تواند به شما کمک کند تا با مشتریان ارتباط برقرار کنید.

Infusionsoft

Infusionsoft یک سیستم عامل همه کاره است. کاربران می­توانند بر مشتری و مدیریت داده ­ها، امتیازدهی، و بخش­بندی ویژگی­ها تمرکز کنند.

Hubspot CRM

Hubspot CRM ابزاری رایگان از شرکت Hubspot  است. سازمان­ها می­توانند کاریز فروششان را در قالب یک تقویم مدیریت کنند، سوابق کامل مشتریان را ایجاد و ایمیل­های شخصی سازی شده ی را برای مشتریان ارسال کنند.

Pipedrive

Pipedrive بر روی ارائه کاریز فروش به تیم­های پشتیبانی مشتری و فروش شما تمرکز دارد و این امکان را می­دهد تا معاملات خود را مدیریت ، وظایف خود را برنامه­ ریزی و همچنین پیشرفت خود را پیگیری کنند.

Microsoft Dynamics

Microsoft Dynamics مجموعه­ای از برنامه­ های هوش تجاری هستند که راه­ حل­هایی از پیش ساخته و سفارشی برای جمع­ آوری و تجزیه و تحلیل داده­های مشتری (و موارد بسیار دیگر) ارائه می­دهد.

ابزار پشتیبانی مشتری( Customer Support Tools)

تیم خدمات مشتری شما به فناوری هم احتیاج دارد. از آنجاکه تیم­های پشتیبانی مشتری و بازاریابی غالباً باهم همکاری دارند تا مشکلات رایج مشتری را شناسایی کنند، بدین منظور ما گزینه­ های مختلفی را در اینجا گنجانده­ ایم.

3 دلیل که شما به ابزار پشتیبانی نیاز دارید

Intercom

Intercom یک ابزار پیام ­رسان خدمات مشتری است که به تیم CS شما امکان می­دهد تا از طریق کانال­های مختلف به درخواست مشتری دسترسی پیدا کند. آنها همچنین از صندوق ورودی داخلی و تجزیه و تحلیل قدرتمند برخورداند.

Zendesk

Zendesk ابزاری است که قابلیت ارتباط مستقیم کاربران با مشتریان برای حل مشکلات و همچنین گزینه­ های چت آنلاین برای رفع مشکلات بعدی تمرکز دارد.

Freshdesk

Freshdesk به کاربران اجازه می­دهد تا در یک اینباکس تیمی (صندوق ایمیل یا تیکت های پشتیببانی) کار کنند که همه تیکت های ورودی مشتریان را پاسخگو باشند. همچنین با این ابزار میتوانید مطمئن باشید که هیچ کدام از کارمندانتان به صورت همزمان روی یک تیکت فعالیت نمی کنند.

Desk.com

Desk.com بخشی از پلتفورم نیروی فروش است که صرفاً بر روی پشتیبانی مشتری تمرکز دارد. از ویژگی­های آن می­توان به این موارد اشاره کرد: رسیدگی به چندین کانال، مدیریت پرونده، و پشتیبانی از تلفن همراه.

تیم پشتیبانی TeamSupport

تیم پشتیبانی، سیستم پشتیبانی مشترک مشتری است. در اینجا کاربران می­توانند پایگاه­های داده­های مشتری و مخاطب درست کنند، هشدارهایی را برای هر مشتری ایجاد کنند. این تیم دارای سیستم است که به شما امکان می­دهد تا سطح نگرانی­های مشتری خود را بشناسید.

ابزارهای بازاریابی ایمیل Email Marketing Tools

ابزارهای بازاریابی ایمیل، ابزاری اساسی در بسته بازاریابی شماست. درباره بازاریابی ایمیل، شاید این 3 آمار نظر شما را تغییر دهد.

3 دلیل که شما پلتفرم بازاریابی ایمیل احتیاج دارید

MailChimp

MailChimp با رابط کاربری آسان، تجزیه و تحلیل پیشرفت و امکان ادغام با برنامه ­های دیگر را دارد. MailChimp به ­عنوان یکی از محبوب­ترین گزینه ­های موجود در بازار، ممکن است همان ابزاری باشد که به­دنبالش هستید، به­ خصوص اگر تازه کار را شروع کرده باشید.

Emma

Emma یکی دیگر از پلتفورم­ های بازاریابی است که امکان ایجاد پیام­های هدفمند، بخش­بندی لیست و خبرنامه­ های تست A/B را فراهم می­کند.

Aweber

Aweber یک پلتفورم بازاریابی ایمیل است که از کارکردهای کشیدن و رها کردن (drag and drop) و ابزار RSS برای ایمیل استفاده می­کند که به­ طور اتوماتیک برای پست­های جدید وبلاگ شما، ایمیل ایجاد می­کند و در زمان مناسب به مخاطبین شما به­ طور اتوماتیک ایمیل ارسال می­کند.

دریافت پاسخ Get Response

ابزار دریافت پاسخ، ابزاری با چند ویژگی است. برخی از توانایی ­ها آن ازجمله قالب­ های طراحی داخلی و محتوای پویا، شخصی­ سازی ایمیل­های شما و پاسخ ­دهنده­ های خودکار می باشد که کمک می­کند تا ارسال مطالب شما در زمان مناسب به مخاطب تان امکان­پذیر بشود.

Campaign Monitor

Campaign Monitor قادر به ایجاد بخش­های هوشمند و جمع­ آوری داده­ هاست تا در ارائه یک رویکرد شخصی برای ایمیل­تان به شما یاری برساند. حتی ویژگی­های اتوماسیون بازاریابی وجود دارد که می­تواند به شما در سفارشی­ سازی گردش­ های ایمیل کمک کند.

ابزارهای بازاریابی رسانه ­های اجتماعی Social Media Marketing Tools

رسانه­ های اجتماعی اصلی­ ترین برنامه در بازاریابی است وبا ابزارهای مناسب می­توانند به شما کمک کنند تا کارهای­تان را در زمان کمتر و بدون فشار آوردن بیش از حد به خود و عصبی شدن انجام دهید.

HootSuite

HootSuite یک پلتفورم بازاریابی در رسانه­ های اجتماعی است که به کاربران این امکان را می­دهد تا برنامه خود را بر اساس میزان ارسال محتوای کانال­ های­شان تنظیم کنند. برخی از ویژگی­های محبوب HootSuite عبارتند از: زمان­بندی در حجم انبوه، ادغام RSS و تجزیه و تحلیل­های اجتماعی.

Buffer

کاربران Buffer می­توانند یک جدول ارسال و ترتیب محتوا تعیین بکنند و بررسی کنند که پست­های آنها چگونه با تجزیه و تحلیل­های داخلی انجام می­شود.

SproutSocial

Sprout Social ابزاری است شامل ویژگی­هایی برای برنامه ­ریزی محتوای کمپین، تعامل مستقیم با مخاطبین از طریق برنامه و امکان شناسایی طرفداران برند.

Meet Edgar

Meet Edgar ابزاری است برای بازاریابی رسانه­ های اجتماعی. ویژگی­های آن حول این موارد است: برنامه­ ریزی هرچیزی با محتوای خودکار برای یک کتابخانه نامحدود و دسته­ های مبتنی بر زمان­بندی.

CoSchedule

CoSchedule ابزاری است که به ­شکلی قدرتمند در یک تقویم بازاریابی این امکان را به تیم­ های بازاریابی می­دهد تا برنامه­ ریزی، انتشار و اندازه­ گیری محتوا، پروژه­ ها و کمپین­ها را انجام دهند. این مورد شامل برنامه­ ریزی قوی رسانه­ ها و ویژگی­های تجزیه و تحلیل است.

CoSchedule در ابتدا جدول کشیدن و رها کردن (drag-and-drop) را ارائه می­دهد که می­توانید از محتوای رسانه­ های اجتماعی، برای ارسال به کل کمپین­ها استفاده کنید.

برای مطالعه پیشنهاد می­شود: بهترین ابزار برنامه­ ریزی رسانه­ های اجتماعی در بازار چیست؟

ابزارهای مدیریت پروژه بازاریابی

مدیریت پروژه بازاریابی می­تواند کاری غیرممکن به­ نظر برسد اما با استفاده از ابزارهای مناسب می­توانید این کار را آسان کنید. در اینجا آمارهایی درمورد اهمیت مدیریت پروژه ارائه شده است.

3 دلیل که شما به ابزار پروژه بازاریابی احتیاج دارید

Wrike

Wrike ابزاری است برای مدیریت پروژه که این قابلیت ­ها را ارائه می­دهد: به­ روزرسانی­ های وضعیت در زمان واقعی، مدیریت منابع و حجم کار و توانایی همکاری در تیم­ها.

Asana

Asana به تیم­ها اجازه می­دهد تا پروژه­های سفارشی ایجاد کنند و اینکه چه کسی مطالب را ببیند و چه کسی چه وظایفی داشته باشد را کنترل کنند و با یک نگاه اجمالی بتوانند پیشرفت پروژه­ها را مشاهده کنند.

Basecamp

 Basecamp ابزاری است مبتنی بر تیم که همکاران شما را به دسته ­هایی طبقه ­بندی می­کند که پروژه­ها، لیست وظایف و سایر موارد تیم­های خود را در آن قرار می­دهند.

CoSchedule

CoSchedule می­داند که کار کردن با چند کمپین بازاریابی چقدر می­تواند مشکل باشد. تقویم این بخش به کاربران این امکان را می­دهد که بخش­های مختلفی را ایجاد و تحت یک عنوان با هم گروه­بندی کنند. کاربران می­توانند بازخورد داشته باشند، پیشرفت را بررسی کنند یا سوالات خود را بپرسند بی ­آنکه در زنجیره­ای از ایمیل­ها گم شوند و یا پیش از آنکه زمان­شان تمام شود.

Trello

Trello ابزاری است به سبک Kanban که دارای بوردها، لیست­ها و کارت­های قابل تنظیم است و به کاربران امکان می­دهد در یک نگاه کوتاه، وضعیت پروژه خود را ببینند، به­ روزرسانی ­ها را به ­اشتراک بگذارند و مستقیماً ازطریق برنامه ارتباط برقرار کنند.

ابزارهای گوش کردن به شبکه های اجتماعی و نظارت بر برند

گرفتن مکالمات و دیدن آنچه که مخاطبین شما و دیگران درباره برند شما می­گویند بخش مهمی از ماندگاری ماجرای سازمان شماست. تیم رسانه اجتماعی شما می­تواند با استفاده از ابزارهای درست، کار خسته کننده تنظیم دستی را حذف کند. در اینجا چند آمار دیگر به شما نشان می­دهد که چرا بسته ابزار بازاریابی شما باید دارای یک ابزار نظارت باشد:

Mention

Mention یک ابزار گوش کردن به شبکه های اجتماعی است که به کاربران اجازه می­دهد تا بحث و گفتگو در مورد برند خود را در وب­سایت­ ها و شبکه­ های اجتماعی نظارت کنند.

Talkwalker

Talkwalker ابزاری است که به شما این امکان را می­دهد تا مکالماتی که درمورد برند شما در بیش از 150میلیون وب­سایت رخ داده است را با هشدارهای قابل تنظیم و قابلیت پاسخگویی در زمان واقعی کنترل کنید.

Google Alerts

Google Alerts راهی آسان است برای تنظیم هشدارهای مربوط به کلیدواژه یا عنوان که پیوندها را مستقیماً به آدرس ایمیل شما ارسال می­کند.

BrandWatch

BrandWatch به شما این امکان را می­دهد تا کاربران بتوانند مکالمات درباره برندشان را بازبینی کنند و گزارش­های سفارشی و داده­های جمعیت­ شناختی در مورد مخاطبین­شان را مشاهده کنند و داده­ های صوتی­شان را به اشتراک بگذارند که همه اینها به شما اجازه می­دهد تا ببینید که صحبت در مورد برند شما چقدر در بازار فراگیر شده است.

Buzzsumo

Buzzsumo دارای ویژگی­هایی است که می­تواند هشدارهای مشتری برای محتویات کلمات کلیدی، نویسندگان و دامنه­ ها ایجاد کند. این مسئله به برند فرصتی می­دهد تا ببیند که مشتریانش در مورد چه چیزی صحبت می­کنند و از کدام نوع محتواها بیشتری استفاده را می­کنند.

ابزارهای صفحه فرود Landing Page Tools

صفحات فرود، مانند نان و کره وب­سایت شماست وساخت درست آنها می­تواند سازمان شما را پرورانده و یا نابود کند. ابزار برای آسانتر کردن این فرآیند به شما کمک می­کند. این سه آمار را در مورد دلیل نیاز به ابزار فرود بررسی کنید.

3 دلیل که شما به ابزار فرود احتیاج دارید

Unbounce

Unbounce به بازاریابان اجازه می­دهد تا بدون داشتن کد با داشتن چندین الگوی انتخاب، صفحات فرود را ایجاد کنند. به­ علاوه، می­تواند با یک عالمه از ابزارهای دیگر هم ادغام شود.

Leadpages

Leadpages ویژگی­هایی را ایجاد کرده است مانند: قالب­های سازگار با موبایل، گزینه­ های سفارشی سازی (drag-and-drop).

Instapage

Instapage ابزاری است برای صفحه فرود که توانایی ایجاد فونت­های دلخواه و ایجاد نقشه­ های حرارتی را دارد و آن را با چندین سیستم عامل ادغام می­کند.

سیستم­های مدیریت محتوا (CMS)

سیستم­های مدیریت محتوای بسیاری وجود دارد. چگونه بهترین مورد را برای تجارت خود انتخاب می­کنید؟ همه این ها به توازن بودجه شما با نیازهای منحصربه ­فردتان بستگی دارد. به چند برنامه محبوب رایگان و منبع آزاد توجه کنید.

3 دلیل که شما به سیستم مدیریت محتوا احتیاج دارید

Contentful

Contentful یک (CMS) است که دارای رابط ویرایشگر غنی، گزینه­ های چندزبانه و کتابخانه کامل رسانه ه­ای اجتماعی است.

WordPress

WordPress به شما این امکان را می­دهد تا همه­ چیز را از وبلاگ­ها تا وب­سایت­ها حرفه­ای با صدها تِم موجود انتخاب کنید.

Expression Engine

Expression Engine دارای ویژگی ­های زیر است:

امکان انتشار در چندین مکان­، ابزارهای مدیریت اجتماعی، و انواع محتوای قابل انعطاف برای نامگذاری.

Adobe Experience Manager

Adobe Experience Manager توانایی ایجاد محتوای موبایل و کمپین­ های بازاریابی و همچنین مدیریت چندین سایت را دارد.

Hubspot

Hubspot به کسب و کارها اجازه می­دهد تا محتوای وبلاگ خود، صفحات ورود و دیگر موارد را ایجاد، ویرایش و مدیریت کنند.

ابزارهای تجزیه و تحلیل بازاریابی

شما به­ عنوان یک بازاریاب می­خواهید ثابت کنید که تلاش­هایی که انجام داده­ اید تأثیر مثبتی بر روی تجارت شما دارد. داشتن یک ابزار تحلیلی به شما امکان می­دهد تا ببینید چه چیزی کار می­کند و چه چیزی کار نمی­کند. در اینجا سه دلیل وجود دارد که به شما نشان می­دهد چرا باید یک ابزار تحلیلی در بسته فناوری بازاریابی خود داشته باشید.

3 دلیل که شما به ابزارهای تجزیه و تحلیل بازاریابی نیاز دارید

Clicky

Clicky به کاربر امکاناتی مانند نقشه ­های حرارتی و آنالیزهای داخلی را می­دهد که در زمان واقعی به­روزرسانی می­شوند.

Google Analytics

Google Analytics توانایی ساخت و بخش­بندی گزینه­ ها و گزارش­های مشتری را دارد و آنها را در زمان واقعی در اختیار کاربران قرار می­دهد.

Piwik

Piwik گزینه ­هایی همچون داشبورد قابل تنظیم، پیگیری اهداف، پیگیری محتوا و تجزیه و تحلیل سایت دارد .

Kissmetrics

Kissmetrics یکی دیگر از برنامه­ های تجزیه و تحلیل است که به کاربران این امکان را می­دهد تا گزارش­های قابل تنظیم را براساس معیارها و KPLهایی تهیه کنند که سازمان شما قصد پیگیری آنها را دارد. این برنامه امکانی را برای کاربران فراهم می­ آورد تا  تقریباً هرچیزی را امتحان کنند و همچنین فعالیت را در وب­سایت­تان پیگیری کنند.

Adobe Analytics

Adobe Analytics یکی دیگر از ابزارهای قدرتمندی است که توسط تیم Adobe software ارائه شد. از ویژگی­های آن می­توان به این موارد اشاره کرد: بخش­بندی پیشرفته، نقشه فعالیت­ها و امکان ساخت و دیدن تحرکات و جریانات مشتریان.

ابزارهای SEO

هنگامی­که شما قصد دارید سازمان خود را در برابر دید مشتریان بالقوه قرار دهید، ابزارهای بهینه ­سازی موتور جستجو، ابزاری قدرتمند خواهند بود. قراردادن واژگان کلیدی مناسب در زمان و جایگاه مناسب، می­تواند پتانسیل تبدیل مخاطبین بالقوه به مخاطبین بالفعل را افزایش دهد. درصورت نیاز به دلایل بیشتر برای داشتن ابزار SEO، این 3آمار را بررسی کنید:

3 دلیل که شما به ابزار SEO نیاز دارید

Moz

Moz انجام تحقیق بر روی کلمات کلیدی، رتبه ­بندی ­ها، نظارت بر ترافیک ورودی، جمع­ آوری داده­ های بک­لینک، کِرول سایت­تان و موارد دیگر را آسان می­کند.

Ahrefs

Ahrefs شامل ویژگی­هایی برای تجزیه و تحلیل بک­لینک، تحقیق در مورد کلیدواژه­ ها و موارد دیگر است.

ابزارهای Raven

ابزارهای Raven مواردی از این دست را ایجاد کرده است: ویرایشگر SEO، لینک مدیریت، و امکان نظارت بر رقبا از یک مکان.

SERPs.com

SERPs.com شامل مواردی است همچون: دسترسی به بررسی کننده رتبه ­بندی واژگان کلیدی، پایگاه داده تحقیق در واژگان کلیدی و تغییر مکان گوگل.

SEM Rush

SEM Rush به کاربران این امکان را می­دهد تا با استفاده قابلیت SEO، بتوانند ابزارهای کلمه کلیدی دشوار، تحلیل بک­لینک، و پایگاه اطلاعاتی تحقیقاتی کلیدواژه­ ها را مورد استفاده قرار دهند.

ابزارهای تبلیغاتی آنلاین Online Advertising Tools

تبلیغات آنلاین به ­دلیل ضرورت، به ابزاری گسترده برای بازاریابان تبدیل شده است. بدون داشتن ابزار مناسب، اجرای خوب تبلیغات برای تیم­تان غیرممکن خواهد بود. چرا؟ به­ دلیل بخش­های متحرک مختلف. این آمار را بررسی کنید تا بدانید که چرا باید از تبلیغات آنلاین استفاده کنید.

3 دلیل که شما به ابزار تبلیغاتی آنلاین نیاز دارید

WordStream

WordStream به کاربران کمک می­کند تا چندین کانال تبلیغاتی آنلاین ازجمله فیس­بوک، گوگل و بینگ را مدیریت کنند و همچنین در صورت انتخاب بتوانند تبلیغات آنلاین را برای شرکت­ها انجام دهند.

AdRoll

AdRoll به مشتریان اجازه می­دهد با داده­های CRM تبلیغاتی را ایجاد کنند و دسترسی به تبلیغات و دیگر گزینه­های شما را به ­منظور شخصی­ سازی تبلیغات برای مخاطبان خود گسترش دهند.

SEM Rush

SEM Rush دارای برخی قابلیت­های PPC از جمله امکان مدیریت و بهینه ­سازی لیست­های کلمات کلیدی با استفاده از Google Ad Words است.

Adwords

ابزار Adwords، یک عملکرد رایگان ایجاد کرده است که به کاربران امکان می­دهد تا مواردی همچون فعالیت حساب را ارزشگذاری کنند و بتوانند در حساب Adwords  بر روی نرخ­ها و هزینه­ ها کلیک کنند.

Adstage.io

Adstage.io همه چیز در یک ابزار است که جستجوی پرداخت­ها و جستجوی اجتماعی سازمان شما را از طریق کانال-های مختلف پیگیری می­کند. همچنین این ابزار گزارش­های سفارش خودکار ایجاد می­کند که کاربران می­توانند درهر زمانی آن را دانلود کنند.

ابزارهای بازاریابی ویدئویی

امروزه بازاریابی ویدئویی روبه افزایش است و تأثیر آن در بین تیم­های بازاریابی بیش از پیش آشکار می­شود. درحقیقت، فیس­بوک در یک روز، به ­تنهایی 32میلیارد بازدید ویدئو کسب می­کند. اگر این اطلاعات برای اینکه ابزار ویدیوی را مورد استفاده قرار دهید برای­تان کافی نباشد، ممکن است این سه آمار زیر شما را قانع کند:

3 دلیل که شما به ابزارهای بازاریابی ویدیویی نیاز دارید

Wisti

Wistia یک پلتفورم ویدیویی قوی است که سرشار از ویژگی­های مثبت می­باشد مانند: امکان ایجاد تصاویرکوچک اختصاصی شده بر روی ویدئوها، جاسازی کردن ویدئوها و تحلیل قوی ویدئوها.

Animoto

Animoto همه­چیز در یک پلتفورم ویدئویی است که دارای ابزارهایی است مانند ایجاد صدای بلند، استوری­بردهای پیش ­ساخته و گزینه­ های کولاژ و ترتیب­بندی.

Vimeo

Vimeo یک پلتفورم ویدئویی است که به افراد این امکان را می­دهد تا ویدئوهای خود را میزبانی یا پخش مستقیم کنند و یا فروش محتوا را با برنامه­های متنوعی انتخاب کنند.

Brightcove

Brightcove به بازاریابان کمک می­کند تا با گزینه­ های بهینه­ سازی خودکار، بتوانند ویدئوهای قدرتمندی ایجاد کنند. همچنین گالری­ های ویدئوی قابل تنظیم و امکان پخش زنده ویدئو را فراهم می ­آورد.

Vidyard

Vidyard قادر است فیلم ­ها را شخصی­ سازی کرده و آنها را بهین ه­سازی کند تا منجر به فروش شما شود و داده­هایی را درباره ویدئوهای شما جمع­ آوری کند.

ابزارهای بازاریابی خودکار

بازاریابی خودکار نجات ­دهنده آن دسته از تیم­هایی است که تلاش می­کنند تا در زمان کمتر کار بیشتری انجام دهند. ابزار مناسب می­تواند نجات ­دهنده اعضای تیم بازاریابی شما باشد. این آمار را بررسی کنید تا ببینید چرا به بازاریابی خودکار احتیاج دارید.

3 دلیل که شما به ابزارهای بازاریابی خودکار احتیاج دارید

Marketo

Marketo به کاربران این اجازه را می­دهد تا برخی فرآیندهای بازاریابی خود را به ­صورت خودکار انجام دهند؛ مانند: ایجاد کمپین­های شخصی­ شده، شناسایی چشم­اندازهای برتر و پیدا کردن مشتریان مناسب و برقراری ارتباط با آنها.

AutoPilot

AutoPilot می­تواند کمپین­های مشتری ایجاد کند که از طریق تعامل با مشتریان به وسیله کانال­هال مختلف می­تواند به­ طور خودکار بر تعداد آنها بیافزاید و دامنه مشتریان را پرورش دهد.

Wishpond

Wishpond به کاربران فرصتی می­دهد تا کمپین­های شخصی­ شده را از طریق ایمیل بسازند تا بتوانند مشتریان خود را شناسایی و به ­صورت خودکار به تیم فروش خود ایمیل ارسال کنند.

Eloqua

Eloqua ابزاری است که از ابزار Oracle جدا شده است. از طریق این ابزار، مشتریان می­توانند به ­طور خودکار، پروفایل­های حجیم اطلاعاتی ایجاد کنند، کمپین­های بین ­کانالی بسازند و از مجموعه داده­های قدرتمند برای شناسایی مسیرهای درست استفاده کنند.

Customer.io

Customer.io یک پلتفورم خودکار بازاریابی ایمیل است که با ویژگی­های خود این امکان را فراهم می­کند تا شما به سادگی کار بیشتری انجام دهید. ویژگی­هایی همچون: ارسال خودکار ایمیل­های جمعی در زمانی مناسب و بر اساس آنچه که برای مشتریان بالقوه محرک خواهد بود.

ابزارهای مرتب­سازی محتوا

مدیریت محتوا به دلیل توانایی آن در پرکردن شکاف­ های موجود در یک برنامه، برای هر تیم بازاریابی بسیار مهم است و به افراد اجازه می­دهد تا بر روی پروژه­های دیگران کار کنند. با این­حال شما نمی­توانید محتواها را از هرجایی بردارید و در هر پلتفورم اجتماعی یا وبلاگی که بخواهید بگذارید. ابزارهای مرتب­ سازی محتوا به شما کمک می­کنند تا آنچه می­خواهید و به آن نیاز دارید را فیلتر کرده و بیابید. 3آمار زیر را بررسی کنید تا متقاعد شوید که چرا باید یک ابزار مرتب­سازی محتوا را به بسته خود اضافه کنید.

3 دلیل که شما به ابزارهای مرتب سازی محتوا نیاز دارید

Curata

Curata ابزاری است برای استفاده از واژگان کلیدی، منابع و دیگر موارد که با استفاده از آن می­توانید ترجیحات کاربرانی که از محتوای شما استفاده می­کنند را تشخیص دهید. می­توانید از طریق فیدها و خوراک­ها، بخش­هایی را پیدا و به اشتراک بگذارید که بتواند با مخاطبین شما ارتباط برقرار کند.

Feedly

Feedly به کاربران امکان می­دهد فیدهای RSS محتوا درباره موضوعات، واژگان کلیدی یا تم­هایی را ایجاد کنند که باعث می­شود بررسی اجمالی محتوا آسانتر شود و بتوانند به سادگی آن را به برنامه خود اضافه کنند.

Pocket

Pocket ابزاری است که با آن می­توانید مطالبی را که می­خواهید بخوانید یا مشاهده کنید را بعدها به ­طور مستقیم از مرورگرشان ذخیره کنید.

Scoop.It

Scoop.It به کاربران این امکان را می­دهد تا مطالبی با موضوعات مختلف و واژگان کلیدی متفاوت را سرچ کنند. سپس کاربران می­توانند محتوای تازه پیدا شده خود را به­ طور مستقیم از برنامه گرفته و در وب­سایت خود منتشر کنند.

CoSchedule Chrome Extension

ابزار CoSchedule Chrome Extension به شما این امکان را می­دهد که بدون نیاز به بازکردن برنامه یا بازکردن صفحه دوم، محتوای صحیح رابه تقویم خود اضافه کنید. تنها کافی است روی لوگو کلیک کنید، متن خود را اضافه کنید و آن را برای انتشار تنظیم کنید.

قصد دارید چه چیزی را به بسته ابزار بازاریابی خود اضافه کنید؟

شما برای پشتیبانی از هر مرحله از کار تیم بازاریابی خود، لیستی با بیش از 60ابزار مختلف را به­دست آورده­ اید. تغییر یا اضافه کردن ابزار به بسته ابزار بازاریابی شما می­تواند به شما کمک کند تا سریع­تر پیش بروید، کارهای بیشتری انجام دهید و در زمان خود صرفه­جویی کنید.


[1] North Dakota

[2] crawl

[3] Breonna

ممکن است دوست داشته باشید

۲ دیدگاه

  1. سلام با تشکر از زحمتی که بابت تولید این محتوا کشیدید
    به جرات میتونم بگم مقالتون جزو بهترین و کاملترین مطالب راجع به ابزارهای دیجیتال مارکتینگ هستش . با آرزوی موفقیت روز افزون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *