آگاهی از آمار 40 شغل دورکاری در 2020

در سال 2020، مشاغل بیش از هر زمان دیگری گزینه های دورکاری را شامل می‌شوند. این امر در HubSpot کاملاً مشهود است، جایی که بیش از 300 کارمند دورکار تمام وقت و همچنین گزینه های دورکاری …

27 لایک ارسال دیدگاه

چگونه می توانیم تیم های چند وظیفه‌ای را سازماندهی کنیم

بخش 3 از مجموع 3 قسمت سری آموزش بازاریابی محتوا

“برگرفته از مقاله سازماندهی تیم های چند وظیفه‌ای بازاریابی “نویسنده: Julie Neidlinger (Julie R. Neidlinger نویسنده ، هنرمند و خلبان اهل داکوتای شمالی است. او از سال 2002 در وبلاگ خودش Lone Prairie مشغول وبلاگ…

9 لایک ارسال دیدگاه

چهارچوب اسکرام چابک چیست و چگونه به بازاریابان کار می کند؟

بخش 2 از مجموع 3 قسمت سری آموزش بازاریابی محتوا

بخش های بازاریابی، اغلب مکان های پر هرج و مرجی هستند که حفظ سازماندهی، ارتباط روشن و کنترل مهلت های زمانی در آن، مانند رویا می ماند. پروژه های لحظه آخری، جلساتی که باید ایمیل…

7 لایک ارسال دیدگاه

چگونه با بازاریابی چابک آغاز کنید و بهترین خودتان باشید

بخش 1 از مجموع 3 قسمت سری آموزش بازاریابی محتوا

برگفته از مقاله “چگونه با بازاریابی چابک آغاز کنید و بهترین خودتان باشید؟”نویسنده: Ben Sailer «Ben Sailer» مدیر بازاریابی محتوا در یک شرکت بازاریابی است. تخصص های او در استراتژی محتوا، نویسندگی و سئو می…

8 لایک ارسال دیدگاه
سئو و ریبرندینگ شرکت

شرکتتان را ریبرند می‌کنید؟ چگونه در این فرآیند، سئو تان را از بین نبرید؟

ریبرندینگ را درنظر بگیرید. احتمالاً می دانید که کار آسانی نیست. شما پیش از کاری مثل خودکاوی، جایگذاری مجدد، خلاقیت، دردسرهای قانونی و هر چیز دیگری که با آن مواجه می شوید، بر روی گوگل…

10 لایک ارسال دیدگاه

نحوه محاسبه نرخ بازگشت سرمایه (ROI) با ابزار گوگل آنالیتیکس

بخش 15 از مجموع 15 قسمت سری آموزش استراتژی بازاریابی

تیم شما سخت در تلاش است تا محتوایی تولید کند که نتایج مثبتی را برای کمپانی شما در بر داشته باشد. یکی از این نتایج مثبت، افزایش درآمد شماست.اما وقتی نمی‌توانید اثبات کنید که دارید…

8 لایک ارسال دیدگاه

چگونه فرآیند مدیریت بازاریابی خود را سازماندهی کنیم؟

بخش 14 از مجموع 15 قسمت سری آموزش استراتژی بازاریابی

مدیریت بازاریابی چیست؟ مدیریت بازاریابی ، فرآیند اجرای مؤثر روش‌ها و پروژه‌هایی است که در استراتژی بازاریابی شما برنامه‌ریزی شده‌اند تا بتوانید به طور مؤثر اهداف بازاریابی خود را تحت‌تأثیر قرار دهید. همۀ پروژه‌ها را…

11 لایک ارسال دیدگاه

چگونه یک چک لیست بازاریابی کارآمد برای پروژه ایجاد کنیم؟

بخش 13 از مجموع 15 قسمت سری آموزش استراتژی بازاریابی

چک‌ لیست‌ها، ابزارهای بسیار خوبی برای برنامه‌ریزی پروژه‌های بازاریابی هستند. در این بخش، خواهید آموخت که چگونه چک لیست بازاریابی و برنامه زمانی پروژه خود را، در بک لاگ اسپرینت (Sprint Backlog) ایجاد کنید. اگر…

16 لایک ارسال دیدگاه

نحوۀ برنامه ریزی کمپین های بازاریابی

بخش 12 از مجموع 15 قسمت سری آموزش استراتژی بازاریابی

شما در حال مکتوب‌سازی یک استراتژی بازاریابی عملی هستید. اکنون زمان آن رسیده‌است که تایم‌لاین هایی را برای تمام پروژه‌های بازاریابی خود، ترسیم کنیم. تایم‌لاین‌های بازاریابی، فهمیدن موارد زیر را برای تیم، ساده می‌کند: کدام…

12 لایک ارسال دیدگاه

چگونگی اولویت بندی پروژه‌های بازاریابی و رسیدن به رشد 10 برابری

بخش 11 از مجموع 15 قسمت سری آموزش استراتژی بازاریابی

منظور از اولویت‌بندی پروژه‌های بازاریابی چیست؟ اولویت بندی پروژه‌های بازاریابی، فرآیندی است که به شما کمک می‌کند تا کاری را انجام دهید که به طور مؤثرتری روی اهداف بازاریابی شما اثر می‌گذارد. درباره ایده‌های بازاریابی…

12 لایک ارسال دیدگاه