نحوۀ ایجاد استراتژی بازاریابی محتوا که در عمل قابل استفاده باشد (به همراه نمونه برای دانلود)

آیا احساس می‌کنید مقدار زیادی وقت صرف ایجاد یک استراتژی بازاریابی محتوا کرده‌اید و تنها در عرض یک یا دو ماه به خاطر تغییر اولویت‌ها، ناکارآمد شد؟ این مشکل اغلب استراتژی‌های بازاریابی محتوا است. آن‌ها…

42 لایک ارسال دیدگاه

چگونه مخاطب خود را بشناسیم تا بهترین محتوا را برای ارتباط با آنها ایجاد کنیم؟

موفقیت در بازاریابی محتوا، با دانستن نحوۀ پیدا کردن مخاطب هدف آغاز می‌شود. کمی فکر کنید، چطور می‌توانیم محتوا تولید کنیم، قبل از اینکه مخاطب خودمان را بشناسیم؟ بازاریابی محتوای مناسب، زمان‌بر است. نباید با…

40 لایک ارسال دیدگاه

چگونه بهترین موضوع ایمیل را انتخاب کنیم تا نرخ باز شدن ایمیل را بالا ببریم

عنوان ایمیل شما به عنوان اولین – و گاهی آخرین – عامل تاثیرگذار عمل می‌کند. با وجود اینکه ما گاهی عنوان ایمیلمان را بعد از متن ایمیل می نویسیم، از بسیاری لحاظ مهمتر از متن ایمیل…

30 لایک ارسال دیدگاه
مبانی دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ چیست و چگونه شروع به یادگیری دیجیتال مارکتینگ کنیم؟

بازاریابی و به تبع آن دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی پیچیده است. چرا که قواعد، استراتژی‌ها و تدابیر کاری زیادی را در برمی گیرد. اگر برای شما هم سوال است که از کجا و چطور…

41 لایک ارسال دیدگاه

لیست ایمیل بخریم؟

بخش 2 از مجموع 2 قسمت سری آموزش ایمیل مارکتینگ

همیشه میگن راه صد ساله را نمیشه یک شبه رفت. تو این مقاله در مورد اینکه چرا نباید لیست ایمیل بخرید صحبت می‌کنیم و اینکه چطور تعداد لیست ایمیل رو اصولی افزایش بدیم. همینطور ارجاعاتی…

39 لایک ارسال دیدگاه

شروع ایمیل مارکتینگ

بخش 1 از مجموع 2 قسمت سری آموزش ایمیل مارکتینگ

با وجود رشد سریع شبکه های اجتماعی هنوز آمار و ارقام در مورد ایمیل ها جذاب است. به عنوان مثال جالب است بدانید که تعداد حساب‌های کاربری ایمیل سه برابر مجموع تعداد اکانت‌های فیس بوک…

54 لایک ارسال دیدگاه