چگونه اهداف بازاریابی خود را مشخص کنیم

بخش 1 از مجموع 15 قسمت سری آموزش استراتژی بازاریابی

مهمترین نکته در بازاریابی “هدف” است. بدون هدف، شما هیچ راهی برای ارزیابی کارتان نخواهید داشت. به این موضوع مثل یک سفر نگاه کنید. برای آگاهی از این که چه زمانی می رسید، ابتدا باید…

38 لایک ارسال دیدگاه

آنالیز SWOT چیست؟

بخش 2 از مجموع 15 قسمت سری آموزش استراتژی بازاریابی

آنالیزSWOT  چیست؟ آنالیز SWOT به شما کمک می کند تا عوامل داخلی و خارجی موثر بر موفقیت یا شکست در اهداف بازاریابی را بشناسید. SWOT عبارتی متشکل از ابتدای کلمات انگلیسی قدرت(strength)، ضعف‌ها(weakness)، فرصت‌ها(opportunity )…

30 لایک ارسال دیدگاه

چگونه مخاطب هدف خود را پیدا کنید و پرسونای مارکتینگ را خلق کنید

بخش 3 از مجموع 15 قسمت سری آموزش استراتژی بازاریابی

منظور از مخاطب  هدف چیست؟ جامعه ی هدف در برگیرنده مشتری های ایده آلی است که شما در اقدامات بازاریابی خود می خواهید آن ها را به سمت محصولات و خدمات خود جذب کنید. شناخت…

33 لایک ارسال دیدگاه

چگونه کانال های بازاریابی خود را انتخاب کنید تا به بهترین نتایج دست یابید

بخش 4 از مجموع 15 قسمت سری آموزش استراتژی بازاریابی

امروزه، بازاریابان می توانند بیش از هر زمان دیگری به مصرف کنندگان دسترسی داشته باشند. وجود گزینه های زیاد برای این کار، به راحتی فرد را دچار سردرگمی می کند. شما می خواهید که زمان…

27 لایک ارسال دیدگاه

شاخص عملکرد کلیدی (KPI) خود را چگونه انتخاب کنیم؟

بخش 5 از مجموع 15 قسمت سری آموزش استراتژی بازاریابی

استراتژی‌های بازاریابی، با اهداف مشخصی شروع می‌شوند. نظارت و پی‌گیری فرآیند به سمت اهداف، مستلزم گزینش شاخص های عملکرد کلیدی یا به اختصار KPI های هوشمند است. تنظیم هدف و انتخاب شاخص عملکرد کلیدی، با…

31 لایک ارسال دیدگاه

منظور از ‌تاکتیک بازاریابی چیست؟

بخش 6 از مجموع 15 قسمت سری آموزش استراتژی بازاریابی

تاکتیک بازاریابی ، اقداماتی استراتژیک هستند که ترویج یک محصول یا خدمات را، به منظور تأثیر روی اهداف بازاریابی مشخص، مدیریت می‌کنند. این‌ها اساساً ایده‌های سطح بالا هستند. محتوایی که تولید می‌کنید در دسته روش‌های…

27 لایک ارسال دیدگاه

چگونه برای بودجه بازاریابی خود برنامه‌ریزی کنیم؟

بخش 7 از مجموع 15 قسمت سری آموزش استراتژی بازاریابی

بودجه بازاریابی ، درواقع نیروی محرک تیم شماست. پولی که سرمایه‌گذاری می‌شود، باید به پروژه‌های مناسب اختصاص داده شود.  بدین ترتیب تیم شما قادر است تا بهترین نتایج را برای شرکت، رقم بزند. در این…

32 لایک ارسال دیدگاه

چگونه استراتژی جایگاه یابی برای برندمان ایجاد کنیم

بخش 8 از مجموع 15 قسمت سری آموزش استراتژی بازاریابی

یک برند چیزی فراتر از یک لوگو یا محصول و خدمات است. یک برند، چتری است که پارامترهای مختلف، از برندینگ شبکه‌های اجتماعی گرفته تا پرسونای کاربر، لحن و صدا و در کل همه چیز…

32 لایک ارسال دیدگاه

چگونه صدای برند خود را منحصر به فرد کنیم

بخش 9 از مجموع 15 قسمت سری آموزش استراتژی بازاریابی

برندینگ، کسب‌وکارهایی مقاوم ایجاد می‌کند. محبوب‌ترین و طولانی‌ترین کمپانی‌ها، آنهایی هستند که این موضوع را درک می‌کنند. این کمپانی‌ها در ایجاد یک حضور پیوسته و شخصیتی سازگار سرمایه‌گذاری می‌کنند که در کل استراتژی بازاریابی آن‌ها…

29 لایک ارسال دیدگاه

چگونه فرآیند برنامه‌ریزی بازاریابی را توسعه دهیم

بخش 10 از مجموع 15 قسمت سری آموزش استراتژی بازاریابی

چه اتفاقی رخ می‌داد اگر می‌توانستید کارهای خود را سازماندهی کرده، از زمان خود به طور مؤثرتر استفاده کرده و همیشه روی پروژه‌های مناسب تمرکز کنید؟ شما می‌توانید جادوگری در بازاریابی باشید. البته برای تبدیل…

24 لایک ارسال دیدگاه